Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow RemaDays Kijów 2010 zakończone sukcesem
RemaDays Kijów 2010 zakończone sukcesem Utwórz PDF Poleć znajomemu
23.02.2010.
    Blisko 100 wystawców, 2000 profesjonalnych zwiedzających, przyznane liderom rynku – Korony Reklamy 2010 i Gifts of the Year 2010 – to najważniejsze fakty zakończonych w czwartek 18 lutego w Kijowie, I Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays Kijów 2010. Centrum Wystawienniczo-Konferencyjne w Kijowie, w dniach 16-18 lutego, gościło wystawców z Ukrainy oraz Europy, którzy prezentowali odwiedzającym najnowsze trendy i rozwiązania branży reklamowej.

    Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy branży reklamowej wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Ukraiński rynek reklamy prezentował profesjonalistom nowości, świeże pomysły a także twórcze rozwiązania. Tak w Polsce jak i na Ukrainie zarówno profesjonaliści jak i klienci finalni pokazali, że wobec zimowej aury stanowią silną przeciwwagę. Mimo słabszej frekwencji w pierwszy dzień targowy, koleine dni były już bardzo udane. Szczególnie drugi dzień targów, obfitował w dużą liczbę gości. Spośród nich organizatorzy RemaDays Kijów rozlosowali atrakcyjne nagrody w postaci dwóch zegarków marki Giorgio Armani – które trafiły w ręce klienta finalnego.

     - Jesteśmy bardzo zadowoleni z I edycji Miedzynarodowych Dni Reklamy RemaDays Kijów. Już dziś mamy bardzo dużo wniosków organizacyjnych i promocyjnych na przyszły rok. Bezpośrednio na targach w Kijowie blisko 30 nowych firm zadeklarowało uczestnictwo w roku 2011 -  podkreśla Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media. - Naszym partnerom, już dziś dziękujemy za zaufanie. Wierzymy, że targi i marka RemaDays będą najważniejszym narzędziem motywującym i dynamizującym rynek reklamy na Ukrainie. W przyszłym roku spodziewamy się 150-200 wystawców – dodaje organizator targów.

     RemaDays to promocja także za pośrednictwem internetu. Tylko w czasie tygodnia targowego stronę www.remadays.com.ua odwiedziło blisko 5 tys. unikalnych zwiedzających. Targi to także okazja do wymiany myśli i pogladów. W trakcie trzech dni imprezy niejako z boku negocjacji i biznesowych spotkań odbywały się także wykłady i odczyty.

    Podczas targów przyznano nagrody Korony Reklamy, honorując w ten sposób najlepsze firmy w branży reklamowej (szczegółowe wyniki na stronie www.remadays.com.ua). Trzeciego dnia targów został natomiast rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze upominki reklamowe (szczegółowe wyniki na stronie www.giftsjournal.com.ua ).
                                                    Ł.S.
Kolejna impreza już za rok. Serdecznie zapraszamy

GJC Inter Media
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |