Red8 pobudza z kawą Kopiko |
22.04.2010. | |
W telewizji wystartowała launchowa kampania reklamowa kawy Kopiko (Storck Polska) przygotowana przez agencję Red8. Kampania będzie miała miejsce w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Red8 jest odpowiedzialna za strategię i kreację działań reklamowych. Wprowadzenie na rynek kawy Kopiko rozszerza portfolio marki, która dotychczas obejmowała tylko cukierki kawowe.
Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 18-39 lat, w tym studenci i osoby tuż po studiach, mieszkańcy większych miast, głównie single, na początku drogi zawodowej. Idea kreatywna kampanii wprowadzającej na rynek kawę Kopiko jest oparta na rozszerzeniu na kategorię kaw głównego benefitu marki cukierków Kopiko jakim jest pobudzenie. To założenie kreatywne wsparte zostało unikalną, ale konkretną cechą produktu jakim jest jego pochodzenie – Kopiko to kawa z Jawy – wyspy wulkanicznej. Klient: Storck Polska Agencja: Red8 Cel kampanii: launch produktu Przedstawiciele klienta: Matylda Sobolewska, Iwona Elkholy Przedstawiciele agencji: Adam Niesłuchowski Dyrektor artystyczny: Jurek Przeździecki Copywriter: Mirek Kulisz Dom mediowy: Optimum Media OMD Dom produkcyjny: Propeller Film Reżyser: Damian Pietrasik Media: TV Czas trwania: od 20 kwietnia 2010 bez podania terminu zakończenia Agencja Red8 |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |