Promocja Atlantica w rękach Click Community |
18.10.2011. | |
Największa polska marka bielizny – Atlantic – ruszyła z nową kampanią promocyjną w Social Media. Za działania będzie odpowiedzialna agencja marketingu społecznościowego ClickCommunity.
Kampania rusza w październiku i będzie prowadzona w ramach Facebook’a, bloga, i Twittera. Celem kampanii jest przede wszystkim umocnienie oraz odświeżenie wizerunku marki w świadomości polskich internautów przez nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem. ClickCommunity jest dywizją marketingu społecznściowego korporacji art world. Click Community |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |