Poznaj 50 najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie |
10.02.2012. | |
Po raz drugi przedstawiamy ranking 50. najbardziej kreatywnych postaci w polskim biznesie, a więc tych, którzy nie boją się wyzwań i konsekwentnie podążają w wyznaczonym przez siebie kierunku.
Dzięki nim coraz więcej polskich firm wprowadza niekonwencjonalne rozwiązania oraz produkty, stając się liderami w swojej dziedzinie na skalę Europy, a nawet świata Euro 2012 jest sierotą Grzegorz Kiszluk Promocję Polski przy okazji Euro 2012 schrzaniliśmy koncertowo! Ponad trzy lata temu pisałem, dzwoniłem, apelowałem o zbudowanie strategii poprawy (zbudowania) wizerunku naszego kraju. I co? I skopaliśmy tę imprezę promocyjnie, Panie Premierze Tusk... i zrobił to Pan – Pierwszy Kibic RP (?) Na pewno znasz adres Amazon.com. Czy wiesz kto za nim stoi? Michał Jabłoński Amazon to największy sklep internetowy świata, który w znacznym stopniu odpowiada za obecny kształt rynku e-commerce. Przyglądamy się twórcy jego wielkich sukcesów, czyli Jeffowi Bezos’owi Prowadząc biznes trzeba mieć w sobie coś z wojownika Katarzyna Gembalik W dobie masowej produkcji, wszechobecnych konserwantów i sztucznych składników są i tacy, którzy doceniają naturalne smaki, domowe wyroby oraz tradycyjne receptury. W zgodzie z tym zjawiskiem stara się być firma Z. Kozuba i Synowie Sposób na przykucie uwagi odbiorców Katarzyna Jędrzejewska Pod koniec 2011 roku widzowie kanałów z grupy Discovery mieli możliwość obejrzenia niestandardowego bloku reklamowego. Z jego pomocą miało powstać wrażenie, jakby spoty reklamowe były wyświetlane na smartphone’ie Samsung Galaxy Note. O pomyśle i kulisach realizacji kampanii mówi Dorota Rakowska, marketing manager dywizji IT/telecom w Samsung Electronics Polska Przepis na kampanię społeczną Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny agencji insignia Dobra kampania społeczna to taka, która zmienia sposób myślenia, postawę, czasem wywraca do góry nogami wewnętrzny system wartości. Zadaje celny cios, który uderza w czuły punkt poczucia bezpieczeństwa własnego i bliskich. W kampanii społecznej chodzi o „efekt wow”, tąpnięcie i olśnienie Kraków – tu marketing jest najważniejszy Katarzyna Gembalik Jacek Majchrowski, prezydent Krakowa, mówi nam, co sądzi o kontrowersyjnym okrojeniu budżetu Krakowskiego Biura Festiwalowego oraz przedstawia pomysły na rozwój miasta BRIEF |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |