Polski oddział Saatchi & Saatchi przygotował nową kampanię telewizyjną Ariel Complete 7 |
26.03.2010. | |
16 marca rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej linii produktowej marki Ariel - wariantu Complete 7 firmy Procter & Gamble. Celem prowadzonych działań jest zbudowanie świadomości, oraz zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego produktu.
Koncept kreatywny opiera się na wykorzystaniu postaci eksperta – kostiumografki teatralnej – uwiarygodniającej skuteczność działania nowego wariantu produktu. Podczas swojej codziennej pracy w teatrze musi ona uporać się m.in. z plamą na sukience, będącej częścią scenariusza sztuki. Na kolejne przedstawienie sukienka musi być czysta i wyglądać jak nowa. Dzięki nowemu Ariel Complete 7 nawet po wielu praniach ma ona gwarancję nieskazitelnej czystości ubrań. Wartym podkreślenia jest fakt, że kampania promująca produkt została przygotowana przez polski oddział Saatchi & Saatchi przy współpracy z zespołem klienta w Genewie i będzie również wykorzystywana w innych krajach. Spot ‘Teatr’ został nakręcony w sierpniu 2009 w Rumunii, jego reżyserem jest Norbert Heitker autor reklam m.in. dla New Yorkera, Berliner Pilzner, A1 Mobilcom. Start kampanii: 16 marca 2010 Account Team: Jolanta Mazurek – Central Europe Group Account Director Sylwia Jedyńska Central Europe Account Supervisor Julia Dziurbiejko Central Europe Account Executive Strategic Team: Dominika Blachnicka – Senior Strategic Planner Dyrektorzy Kreatywni: Sion Wilson – CEEMEA Regional Creative Director Team Kreatywny:Johan Pasternak Art. Director, Natalia Pryzowicz Copywriter, Renata Prandecka Copywriter Producent: Anna Janicka / Magdalena Barszcz – Saatchi & Saatchi Poland TV producers Planowanie i zakup mediów: Dom Mediowy Mediacom Studio: produkcja Sagafilm (Rumunia); post-produkcja TPS Sp. Z o.o. Przedstawiciel klienta: Tomasz Piszczako – Brand Manager Laundry Detergents Central Europe North Agnieszka Barej – ABM Laundry Detergents Central Europe North M&CC |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |