Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Październikowe "Podróże" i dwa wydania specjalne o Tunezji i Egipcie wsparte kampanią promocyjną
Październikowe "Podróże" i dwa wydania specjalne o Tunezji i Egipcie wsparte kampanią promocyjną Utwórz PDF Poleć znajomemu
22.09.2010.
Bezpłatny dodatek „Podróże polecają: Tunezja”, dołączony do październikowego wydania „Podróży” oraz specjalne wydanie „Podróże polecają: Egipt”, do nabycia w punktach sprzedaży prasy – to, wraz z najnowszym numerem „Podróży”, wyjątkowa gratka dla miłośników wyjazdów, przygotowana przez redakcję pisma. Najnowsza oferta redakcyjna – „Podróże” nr 10/2010 oraz publikacje specjalne są wsparte kampanią promocyjną, obejmującą telewizję, radio, prasę i internet, nośniki w komunikacji miejskiej oraz targi turystyczne.

 „Na zakończenie lata chcieliśmy przygotować dla Czytelników coś wyjątkowego, specjalną niespodziankę. Najnowsze trzy publikacje opracowane przez redakcję „Podróży” są pełne słońca, dobrej energii i wspaniałych pomysłów. Wierzymy, że przedłużą Czytelnikom wakacyjny nastrój, pozwolą im łatwiej zaprzyjaźnić się z jesienią i zaplanować kolejny słoneczny wyjazd ” – powiedział Filip Niedenthal, redaktor naczelny miesięcznika „Podróże”.

„Podróże polecają: Tunezja” to bezpłatny dodatek dołączony do całości nakładu październikowych „Podróży”. Publikacja zawiera najważniejsze, przekrojowe informacje na temat Tunezji – co można zwiedzić, poznać i gdzie wypoczywać w tym kraju. Czytelnicy znajdą w dodatku wiedzę o typowych potrawach Tunezji, a także wskazówki praktyczne dotyczące klimatu, transportu, miejsca zakwaterowania, atrakcji turystycznych itp.

„Podróże polecają: Egipt” – oddzielna publikacja opracowana przez redakcję „Podróży”, to zwięzły przewodnik po największych atrakcjach kraju faraonów. Redakcja dokładnie przygląda się dwóm egipskim riwierom Morza Śródziemnego i Czerwonego. Podpowiada, gdzie wypocząć, nurkować, albo popływać na kitesurfingu. Proponuje, które spośród tysięcy zabytków Egiptu warto zwiedzić w pierwszej kolejności. W dziale „Kultura” znajdują się informacje o rejsach statkami wycieczkowymi po Nilu – to najbardziej praktyczny sposób zwiedzania tego wyjątkowego kraju. „Podróże Polecają: Egipt” to także publikacja zwracająca uwagę Czytelników na nieco mniej znane oblicze Egiptu – np. różniącą się od reszty Sahary Pustynię Białą i Czarną. Redakcja zachęca do skorzystania z ośrodków SPA, w których pobyt jest znacznie tańszy niż na Starym Kontynencie oraz z egipskich pól golfowych – atrakcyjnych nie tylko dla doświadczonych zawodników, ale osób chcących poznać ten do niedawna luksusowy sport.

W październikowym numerze „Podróży” redakcja zaprasza Czytelników na Dominikanę, do raju z białym piaskiem, błękitnym niebem i palmami, w którym poznają tajniki zmysłowego tańca merengue. Osobom szukającym ciepła i lazurowej wody, a nieprzychylnie nastawionym do 10-godzinnej podróży samolotem, poleca Ejlat w Izraelu, kurort nad Morzem Czerwonym z jednym z największych na świecie delfinariów. Preferujący zwiedzanie także znajdą coś dla siebie – mieszkańcy najdroższych miast świata polecają w „Podróżach”, jak zwiedzić Genewę, Tokio czy Moskwę za grosze. Sympatycy orientu powinny przeczytać inspirującą opowieść o Marrakeszu - niesamowitym mieście z baśni z tysiąca i jednej nocy. Nie zawiodą się Czytelnicy poszukujący pomysłu na weekend – w miesięczniku znajdą informacje o jesiennym Sopocie oraz Bawarii, gdzie właśnie rozpoczęła się największa impreza Europy – Oktoberfest.

Kampania promocyjna październikowych „Podróży” i dodatków specjalnych rozpocznie się 23 września i potrawa do końca miesiąca. 30-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach: Travel Channel, National Geografic Channel, KuchniaTV, Domo, WeddingTV oraz Sportklub. Spoty radiowe pojawią się w Radiu PIN, a reklama prasowa ukaże się w czasopismach: „Film”, „Sens”, „Auto Świat 4x4”, „Chip". Promocja w internecie obejmuje portal Wp.pl i serwisy internetowe należące do MURATORA. Publikacje są promowane na nośnikach zewnętrznych – ekranach w komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście oraz podczas targów turystycznych: TT Warsaw (Warszawa, 23-25.09) i Tour Salon (Poznań, 20-23.10).

Kreację i plan emisji opracował Dział Marketingu – Sport, Hobby, Wypoczynek MURATOR S.A. Spoty wyprodukowało Studio PRL.

Podróże
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |