OPCJA i ACR dla marki Saab |
09.11.2010. | |
Firma marketingu internetowego OPCJA i dom mediowy ACR kontynuują współpracę z marką Saab. Tym razem promocja dotyczy oferty handlowej „Wszystko za mniej” dla gamy modeli Saab 9-3.
Kampania internetowa ma na celu poinformowanie o nowej jesiennej ofercie handlowej dla modeli Saab 9-3 „Wszystko za mniej” obejmującej promocję cenową oraz pakiety luksusowego wyposażenia w standardzie. Firmy OPCJA i ACR zaplanowały kampanię mailingową na portalu Wirtualna Polska oraz promocję za pomocą linków sponsorowanych Google AdWords. Na stronie sprzedażowej www.oferta.saab.pl można wybrać ulubiony model Saaba 9-3 z Pakietem Nordic za 0 zł. Kampania skierowana jest do wykształconej, zamożnej klasy średniej w wieku 30-65 lat, zarówno do mężczyzn jak i kobiet. Akcja potrwa co najmniej do 6 grudnia 2010 r. ACR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |