Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow "OOkulary otwartości" - start silnej kampanii reklamowej Hoop Coli
"OOkulary otwartości" - start silnej kampanii reklamowej Hoop Coli Utwórz PDF Poleć znajomemu
26.04.2010.


Dzisiaj, poprzedzona działaniami teaserowymi, rozpoczyna się silna kampania telewizyjna i internetowa. Jej celem jest umocnienie świadomości ikony marki Hoop Cola - podwójnego "OO" oraz samej marki wśród młodych konsumentów, którzy tworzą core target grupy. Dzisiaj rusza również nowa strona hoopcola.pl pod hasłem „Wielkie Otwarcie Czego Chcesz”.

W ramach platformy komunikacji „Odkręć się na innychHoop Cola kontynuuje działania, które pomagają Polakom otwierać się na innych. W okresie od 26. kwietnia do 31. maja, intensywna kampania telewizyjna będzie obecna w stacjach: Polsat, TVN oraz w kanałach tematycznych. W pierwszej połowie w kampanii będą emitowane spoty 30”, w drugiej 15”.

W tym samym czasie kampania Hoop Coli obecna będzie również w Internecie, m.in. na Gadu-Gadu, Naszej Klasie oraz na Facebooku .  Od 7. maja ruszy kampania kinowa, która potrwa do 4. Czerwca. Reklama Hoop Coli będzie również w 680 autobusach oraz  na wyższych uczelniach w 9 miastach Polski. Kampanii towarzyszyć będzie sampling produktów – z „Hoop Colowych” riksz rozdanych zostanie 540 tys. butelek Hoop Coli, w dziewięciu miastach.



Ookulary otwartości” będą wsparte niestandardowymi akcjami ambientowymi na facebooku, naszej klasie,pl oraz w miejscach odwiedzanych przez młodzież (uczelnie, przystanki, puby, kluby i akademiki).

W ciągu minionego tygodnia, w czasie akcji teaserowej, zostało rozdanych 8 tys. sztuk  OOkularów otwartości, które, jak twierdzi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska, niosą ze sobą jeden przekaz: „otwórz się na innych, spontanicznie okazuj radość i przekazuj pozytywną energię. Dodatkowo, ookulary otwartości korygują jej brak u innych.

Działania w sklepach będą miały na celu powiązanie działań sprzedażowych z komunikacją wizerunkową oraz wyróżnienie stoisk Hoop Coli.

Działania w sklepach obejmują wszelkiego rodzaju materiały POS.



Kampanię przygotowała agencja: Hand Made,  działania w Internecie HyperMedia. Za produkcję spotu odpowiada Papaya, media zaplanował i zakupił Mindshare, a w Internecie  agencja Hypermedia, działania ambientowe prowadziła agencja Touchpoints Group, za PR agencja Ciszewski PR. Ze strony Klienta za kampanię odpowiada Patrycja Giurko, Group Brand Manager, za działania PR Edyta Bach.



Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.  

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o.  jest Krzysztof Grudziński. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |