Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow "On i Ona" - podsumowanie 1. sezonu
"On i Ona" - podsumowanie 1. sezonu Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.06.2010.
Program rozrywkowy „On i Ona” nadawany w niedzielne popołudnia na antenie Telewizji Polsat zyskał swoich wiernych fanów. Średnia oglądalność show w okresie od marca do czerwca wyniosła 1,7 mln (16%). Największą oglądalność program uzyskał 21 marca 2010 z wynikiem oglądalności AMR 2,5 mln przy udziale w rynku SHR 19,8%.

„On i Ona” to show, w którym Gwiazdy i ich partnerzy życiowi, musieli udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusta i przyzwyczajenia. Z pozoru łatwe pytania przysparzały jednak sporo trudności. Zwłaszcza, że punktowana była tylko zgodność odpowiedzi gwiazdorskiej pary. A na pytania „przy jakim przeboju tańczyliście swój pierwszy taniec na przyjęciu weselnym?” lub „czym obdarowaliście się na pierwszą wspólną Gwiazdkę?” bardzo  trudno udzielić dobrej odpowiedzi. Z kolei odpowiedź na pytania: „jaki jest ulubiony aktor Twojej żony?” lub „z którą aktorką poszedłbyś do łóżka, gdybyś nie miał żony?" – prócz dogłębnej wiedzy na temat partnera - wymaga niewątpliwie odwagi.

Program miał również wymiar charytatywny. Wszystkie Gwiazdy wygrały i przekazały na organizacje społeczne w sumie 275.000 zł. Wśród organizacji zasilonych przez uczestniczące w programie „On i Ona” pary znalazły się miedzy innymi: Fundacja Polsat z Warszawy; Fundacja Anny Dymnej „Mimo wszystko” z Krakowa, Fundacja Azylu pod Psim Aniołem z Warszawy czy Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci.

Show prowadził gwiazdorski duet: Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. Stworzyli oni w programie doskonałą atmosferę i byli gwarantem dobrej zabawy.  W pierwszym sezonie „On i Ona” wystąpili m. in.: Jan Nowicki i Małgorzata Potocka, Michał i Anna Wiśniewscy, Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel, Łukasz i Edyta Golcowie oraz Piotr i Agata Rubikowie.

„On i Ona" powstał na podstawie formatu BBC "Mr&Mrs", który na świecie od wielu lat cieszy się popularnością widzów. Program jest połączeniem talk-show, w którym gwiazdy wyjawiają tajemnice swoich związków, z teleturniejem pozwalającym poczuć widzom dreszcz emocji. W każdym z odcinków współzawodniczą ze sobą trzy sławne pary, mogące przekonać się, w którym związku partnerzy znają się najlepiej. Zdobywając kolejne punkty, gromadzą na swoim koncie środki, które zwycięska para przeznaczy na wybrany przez siebie cel charytatywny.

ATM Grupa
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |