Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowy co-brandingowy projekt
Nowy co-brandingowy projekt Utwórz PDF Poleć znajomemu
09.06.2010.
Dolce&Gabbana i MARTINI mają przyjemność ogłosić rozpoczęcie co-brandingowego projektu dotyczącego kreacji, rozwoju i wprowadzenia na rynek nowego produktu, który zostanie ujawniony podczas Menswear Fashion Week w Mediolanie w czerwcu 2010 roku.

Dolce&Gabbana i MARTINI to dwie włoskie ikony, których siłą jest czerpanie inspiracji z najlepszych włoskich tradycji. Firmy podzielają wizję stylu, kunsztu i kreatywności, której celem jest osiągnięcie perfekcji w reprezentowanych przez nie dziedzinach.

Nowy co-brandingowy projekt wzmacnia współpracę Dolce&Gabbana i MARTINI, która rozpoczęła się już ponad 10 lat temu. Przez te lata firmy wielokrotnie podejmowały wspólne inicjatywy: od otwarcia barów MARTINI w butikach Dolce&Gabbana w Mediolanie przy Corso Venezia 15 i w Szanghaju przy Bund 6, po inspirowane strojami Dolce&Gabbana wyroby MARTINI.

Założona w 1985 roku Grupa Dolce&Gabbana, jest dziś jednym z wiodących graczy na światowym rynku dóbr luksusowych. Pod marką D&G Grupa tworzy, produkuje i sprzedaje wysokiej jakości odzież, dzianiny, wyroby skórzane, obuwie i akcesoria. Na koniec marca 2010 roku Grupa uzyskała przychód w wysokości 1,389 millionów dolarów, była w posiadaniu sieci dystrybucyjnej obejmującej 113 bezpośrednio obsługiwanych sklepów i zatrudniała 3,527 pracowników.

Więcej na stronie www.dolcegabbana.it

MARTINI to znana na całym świecie włoska marka premium należąca do portfolio Bacardi-Martini. MARTINI to nazwa zastrzeżona dla markowych wermutów. Wielokrotnie nagradzane produkty MARTINI swój niepowtarzalny charakter zawdzięczają wyjątkowej kompozycji aromatów i smaków najszlachetniejszych roślin występujących w przyrodzie. Od blisko 150 lat MARTINI® należy do grona czołowych światowych producentów napojów alkoholowych.

Więcej na stronie www.martini.com

Partner of Promotion
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |