Nowe kampanie w Afilo |
25.05.2010. | |
W maju Afilo pozyskało nowych klientów na reklamę rozliczaną w modelu efektywnościowym. Uruchomione zostały m.in. kampanie dla sklepu internetowego Komputronik, sieci salonów i hurtowni RTV, AGD, nowych technologii - Mixelectronics i biura matrymonialnego MyDwoje.pl.
Kampanie dla Komputronik oraz dla Mixelectronics to kampanie sprzedażowe, mające na celu zdobycie jak największej liczby klientów kupujących w sklepach internetowych tych firm. Obie są rozliczane w modelu pay per click oraz pay per sale. Kampania dla portalu MyDwoje.pl skierowana jest do osób poszukujących życiowego partnera i jej celem jest pozyskanie rejestracji w portalu (pay per lead). "Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączają firmy reprezentujące tak różnorodne branże i segmenty rynku. Potwierdza to, że oferta sieci afiliacyjnych, dzięki swej elastyczności, jest atrakcyjna zarówno dla dużych, jak i małych firm i że w każdej branży można ją efektywnie zastosować." - podsumowuje Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo. Grupa ZPR |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |