Nowe hasło reklamowe Geberit |
02.08.2011. | |
W dniu 6 kwietnia firma Geberit zorganizowała konferencję prasową na temat wyników finansowych oraz nowości produktowych. Jednak kulminacyjnym punktem spotkania była prezentacja nowego hasła reklamowego do kampanii AquaClean – toalet myjących. Przedstawiciele firmy określali nowe hasło reklamowe jako wyjątkowo trafne, proste w przekazie, a jednocześnie bardzo zabawne i przykuwające uwagę. Nowe hasło wraz i layoutem pojawi się wkrótce na ścianie szczytowej budynku na ul. Postępu 1. Będzie ono sukcesywnie propagowane i prezentowane w punktach handlowych Partnerów AquaClean w całej Polsce. Mapę Partnerów można znaleźć na nowej stronie i-love-water.pl . Toaleta myjąca nie jest zupełną nowością w ofercie Geberit, natomiast AquaClean to całkowicie nowa koncepcja sprzedaży. Firma Geberit kieruje swoją ofertę do klienta indywidualnego. Więcej szczegółów w załączonej informacji prasowej. Geberit Sp. z o.o. www.geberit.com.pl WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY GEBERIT (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |