Nowa kolekcja POLITYKI - "The BLUES" - od środy 14 kwietnia |
07.04.2010. | |
W środę 14 kwietnia startuje nowa, muzyczna kolekcja „POLITYKI”- Martin Scorsese prezentuje „The Blues”. Kolekcja „The Blues” składa się z 7 tomów książek z dołączonymi do nich płytami DVD z filmami o bluesie w reżyserii gwiazd kina, m.in. Clinta Eastwooda, Wima Wendersa i Mike’a Figgisa. Zdobywca Oskara Martin Scorsese zabiera widzów w fascynującą podróż w świat muzyki – od klasycznego bluesa przez rock’n’roll, soul, jazz, rock aż po hip-hop. Ponad 70 wybitnych artystów – B.B King , Ray Charles, Eric Clapton, John Mayall, John Lee Hooker, The Rolling Stones - mistrzowskie koncerty, unikatowe materiały archiwalne, wywiady z gwiazdami i niezapomniane wrażenia. Prawdziwa gratka dla tych, którzy kochają dobrą muzykę i kino najwyższej próby. I chcą odkryć tajemnice fenomenu bluesa. W książkach znajdują się fascynujące opowieści o bluesie, jego afrykańskich korzeniach, wzlotach i upadkach. O tym wszystkim piszą pasjonaci i znawcy tematu, ze Sławkiem Wierzcholskim na czele. Współwydawcą kolekcji jest New Media Concept. Pierwszy tom kolekcji „The Blues” ukaże się 14 kwietnia z częścią nakładu numeru 16 „Polityki” (ok. 47 tys. egz.) w cenie 14.99 zł. Kolejne części kolekcji będą ukazywać się jako oddzielne wydawnictwa co środę w cenie 19,99 zł. Harmonogram kolekcji: 14.04 - Martin Scorsese „POWRÓT DO DOMU” 21.04 - Clint Eastwood „KRÓLESTWO FORTEPIANU” 28.04 - Wim Wenders „TAJEMNICE LUDZKIEJ DUSZY” 05.50 - Richard Pearce & Robert Kenner „DROGA DO MEMPHIS” 12.05 - Charles Burnnet „DIABELSKI OGIEŃ” 19.05 - Marc Levin „OJCOWIE CHRZESTNI I SYNOWIE” 26.05 - Mike Figgis „CZERWONY, BIAŁY I BLUESOWY” Kolekcja będzie dostępna w dobrych punktach sprzedaży prasy oraz w sklepie Polityki www.skleppolityki.pl. Kolekcja „The Blues” będzie promowana w telewizji (TVN, TVN 24, TVN Style, TVP Kultura), w radiu (PR III i PR EURO, Radio PIN, Radio TOK FM), w prasie (POLITYKA, FORUM, „Duży Format”- dodatek Gazety Wyborczej) oraz w internecie. Za kreację i produkcję spotów radiowych i telewizyjnych odpowiada Agencja TimeCode, kampanię mediową przygotował dom mediowy Starcom. Tygodnik POLITYKA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |