Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowa kampania reklamowa pkt.pl
Nowa kampania reklamowa pkt.pl Utwórz PDF Poleć znajomemu
04.04.2011.
Spółka pkt.pl – właściciel internetowej wyszukiwarki firm, instytucji i produktów www.pkt.pl – rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Zintegrowana promocja Twojej Firmy”. Celem działań jest budowa wizerunku pkt.pl jako firmy oferującej kompleksowe i nowoczesne rozwiązania promocyjne, umożliwiające przedsiębiorcom z sektora MŚP skuteczną komunikację z klientami. Działania reklamowe obejmą ogólnopolskie i lokalne rozgłośnie radiowe, prasę oraz nośniki outdoor w blisko 30 miastach. Kampania wystartowała 1 kwietnia br.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Zintegrowana promocja Twojej Firmy”. Kreacje reklamowe prezentują portfolio rozwiązań pkt.pl. Umożliwiają one lokalnym przedsiębiorcom optymalny dobór nowoczesnych narzędzi komunikacji reklamowej, pozwalających na skuteczną prezentację ich ofert, a klientom odnalezienie oraz szybkie dotarcie do pożądanych usług czy produktów.

„Przygotowując kampanię chcieliśmy pokazać, że pkt.pl to nie tylko książki telefoniczne, lecz przede wszystkim nowe kanały komunikacji reklamowej. Coraz większą rolę w kontaktach z klientem odgrywa internet oraz nowoczesne technologie. Dlatego systematycznie rozwijamy oraz wprowadzamy do oferty nowe, innowacyjne narzędzia promocyjne dedykowane właśnie firmom reprezentującym sektor  MŚP -  wyszukiwarki internetowe, aplikacje na urządzenia mobilne, strony WWW dla firm czy wirtualne wideoprezentacje przestrzenne. Obecnie z naszych usług online korzysta ponad 4 mln użytkowników. Dzięki naszemu potencjałowi oraz bogatemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować im nowoczesne, kompleksowe i skuteczne rozwiązania, dopasowane do ich potrzeb” – powiedział Piotr Strzałkowski, Prezes Zarządu pkt.pl.  

Kampania obejmie ogólnopolskie stacje radiowe - Radio Zet oraz rozgłośnie regionalne m.in. Antyradio i Radio PiN. Działania reklamowe będą prowadzone również w ponad czterdziestu regionalnych tytułach prasowych oraz w dzienniku Rzeczpospolita. Ponadto na terenie całego kraju pojawią się billboardy oraz reklamy wielkoformatowe.

Kreacje reklamowe przygotowała agencja Open. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Dział Promocji pkt.pl.

 pkt.pl

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |