Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowa kampania reklamowa Max-Fliz
Nowa kampania reklamowa Max-Fliz Utwórz PDF Poleć znajomemu
13.06.2011.
„Hiszpańskie płytki – niskie ceny” to hasło najnowszej kampanii reklamowej Max-Fliz.  Celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że ceny hiszpańskich płytek są konkurencyjne w zestawieniu z krajowymi produktami.



Kampania, która rusza od 13 czerwca, obejmie outdoor, radio, prasę i Internet. W Krakowie i Wrocławiu reklamy pojawią się na blisko 100 billboardach i ekranach LED. W radiu Złote Przeboje przez półtora miesiąca emitowane będą spoty Max-Fliz. Prasowa odsłona kampanii ukaże się na łamach dzienników:  „Dziennika Polskiego”, „Gazety Wrocławskiej”, „Faktu” i „Gazety Wyborczej” oraz czasopism: „Miasto Kobiet”, „Hermes” oraz „Małopolski Przegląd Budowlany”.
   
Działania offline uzupełniać będzie aktywność w Internecie - m.in. kampania odsłonowa na portalach Facebook.pl  i Zumi.pl, mailing oraz remarketing.

Kreacji i zakupu mediów firma Max-Fliz dokonała we własnym zakresie. Kampania potrwa do końca lipca.
 
www.max-fliz.com.pl

Max-Fliz

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |