Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Nowa kampania reklamowa marki Atlantic - Seaport Chronograph Retrograde
Nowa kampania reklamowa marki Atlantic - Seaport Chronograph Retrograde Utwórz PDF Poleć znajomemu
02.06.2010.
Krzysztof Hołowczyc wraz z marką szwajcarskich zegarków Atlantic niezmiennie promują najwyższą jakość, doskonały styl oraz prawdziwą elegancję. W sezonie wiosna/ lato 2010 wybitny polski kierowca rajdowy poleca najnowszy model marki dla nowoczesnych i aktywnych mężczyzn – Atlantic Seaport Chronograph Retrograde. Właśnie ruszyła kampania promocyjna tego zegarka pod hasłem, które jest również głównym przesłaniem marki Atlantic: „Zaufanie, które zbudował czas”.

 Ogólnopolska kampania promocyjna Atlantic Seaport Chronograph Retrograde jest skierowana do mężczyzn. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.

Kampania będzie prowadzona w prasie oraz w Internecie. W layoutach wykorzystano fotografie autorstwa Jacka Poremby. Reklamy – z wizerunkiem ambasadora marki Atlantic a jednocześnie jednego z najwybitniejszych polskich kierowców rajdowych – Krzysztofa Hołowczyca oraz modelu Atlantic Seaport Chronograph Retrograde –  ukażą się w dziennikach i magazynach biznesowych oraz czasopismach skierowanych do mężczyzn, takich jak: Playboy, Men’s Health, Logo, Rzeczpospolita, Newsweek oraz TopGear.

W ramach działań BTL w wybranych salonach z zegarkami marki Atlantic pojawią się plakaty oraz inne formy wielkoformatowej reklamy.
Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęła się agencja MediaInn.
Za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.

Atlantic Seaport Chronograph Retrograde pochodzi ze sztandarowej linii marki Atlantic - Seaport. Model posiada niezawodny, kwarcowy mechanizm ETA, chronograph – retrograde.

Koperta tego czasomierza wykonana jest z ze stali szlachetnej 316L. Szafirowe szkoło z jednostronną powłoką antyrefleksową osłania tarczę z ręcznie nakładanymi  indeksami. Zegarek dodatkowo wyposażony jest w  datownik. Atlantic Seaport Chronograph Retrograde zwraca uwagę bardzo eleganckim brązowym paskiem wykonanym z najwyższej jakości skóry. Wodoszczelność modelu sięga 50m, a jego cena to 1450 zł.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.atlantic-watch.pl
 
Atlantic
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |