Na zyski nie trzeba czekać - rusza nowa kampania BOŚ Banku |
18.02.2011. | |
Bank Ochrony Środowiska rusza z najnowszą kampanią reklamową. Spoty, które pojawią się w stacjach telewizyjnych od 18 lutego, będą promować 9-miesięczną Lokatę na Dzień Dobry. Kluczowym komunikatem jest informacja o natychmiastowej wypłacie odsetek, które wynoszą 5,8 proc. od zdeponowanej kwoty. Przekaz wspiera niestandardowa kreacja filmowa.
Obok kampanii telewizyjnej bank zaplanował działania reklamowe w stacjach radiowych i Internecie. Spory plik banknotów, wielki pochyły stół, a na jego końcu mały człowiek. Czy sięgnie po pieniądze? Jak ma to zrobić? Spokojnie – w tym świecie wszystko jest możliwe. Wystarczy wstać, wyciągnąć rękę i niemożliwe… staje się możliwe. Bohater pewnym ruchem sięga po banknoty – zysk z odsetek Lokaty na Dzień Dobry, który wypłacany jest od ręki. Najnowszy spot BOŚ Banku promuje niestandardowe podejście do potrzeb klienta. Zakładając większość depozytów dostępnych na rynku, na nagrodę – odsetki od zdeponowanych pieniędzy – trzeba poczekać do końca trwania danej lokaty. W BOŚ Banku zyski dostępne są natychmiast. – BOŚ Bank nie po raz pierwszy wyznacza rynkowe trendy. Działania te procentują. Kiedy dwa lata temu po raz pierwszy promowaliśmy Lokatę na Dzień Dobry – tylko w ciągu półtora miesiąca Klienci powierzyli nam blisko 900 mln złotych – podkreśla Katarzyna Kubicka, Dyrektor Marketingu BOŚ Banku. – Niestandardowe produkty wymagają równie zaskakujących kreacji. Taka też jest nasza najnowsza produkcja – dodaje. Telewizyjna kampania BOŚ Banku wykorzystuje zarówno ogólnopolskie stacje telewizyjne, jak TVP, TVN, Polsat2, jak i popularne kanały tematyczne, w tym Discovery. Emisja spotów potrwa od 18 lutego do 20 marca. Równolegle, specjalnie przygotowane filmiki trafią do Internetu. Te klipy w żartobliwy sposób demaskują wykorzystane w realizacji klipu triki wizualne. Wspierająca promocję lokaty kampania reklamowa w radiostacjach rozpocznie się 28 lutego i również potrwa do 20 marca. Równocześnie do działań w mediach prowadzone będą akcje mikromarketingowe w oddziałach BOŚ w całym kraju. BOŚ Bank przygotował także konkurs dla Klientów „Samochód na Dzień Dobry”. Można wygrać trzy samochody marki Citroen DS3, z przyjaznymi dla środowiska silnikami (emisja CO2 – tylko 99 g/km) oraz sto ekspresów ciśnieniowych Dolce Gusto. Promocja konkursowa obowiązuje do końca marca. Wystarczy otworzyć depozyt oraz dokończyć zdanie „Z lokatą w BOŚ Banku dzień jest dobry, bo…”. Komisja konkursowa wyłoni najciekawsze i najbardziej kreatywne odpowiedzi. Kampanię zrealizował Departament Marketingu BOŚ S.A. oraz Agencja Brasil. Z kolei Dom Mediowy Equinox Media zaplanował i kupił media. Działania w Internecie prowadzi Agencja ENA. Spot można zobaczyć tutaj: http://www.youtube.com/bosbank/ Więcej informacji na stronie: http://lokatanadziendobry.bosbank.pl/index.php Bank Ochrony Środowiska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |