Na zaparcia działa jak natura chciała! Xenna zioła jako sponsor programowy |
06.10.2011. | |
Firma USP Zdrowie, właściciel marki Xenna, wspólnie z agencją Opus B przygotowała billboardy sponsorskie dla Xenny herbatki. Billboardy są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych od poniedziałku, 3 października 2011r. Celem kampanii jest budowanie świadomości produktu w przystępnej formie herbaty, która skutecznie ale nie gwałtownie pomaga usunąć zaparcia.
W 8. sekundowych spotach, marketer podkreśla naturalne działanie ziołowej herbatki Xenna, która pomaga w leczeniu zaparć. Wyjątkową naturalność, a jednocześnie skuteczność herbatki podkreśla również kreacja zastosowana w spotach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. USP Zdrowie |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |