Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Na zaparcia działa jak natura chciała! Xenna zioła jako sponsor programowy
Na zaparcia działa jak natura chciała! Xenna zioła jako sponsor programowy Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.10.2011.
Firma USP Zdrowie, właściciel marki Xenna, wspólnie z agencją Opus B przygotowała billboardy sponsorskie dla Xenny herbatki. Billboardy są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych od poniedziałku, 3 października 2011r. Celem kampanii jest budowanie świadomości produktu w przystępnej formie herbaty, która skutecznie ale nie gwałtownie pomaga usunąć zaparcia.

W 8. sekundowych spotach, marketer podkreśla naturalne działanie ziołowej herbatki Xenna, która pomaga w leczeniu zaparć. Wyjątkową naturalność, a jednocześnie skuteczność herbatki podkreśla również kreacja zastosowana w spotach.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

USP Zdrowie
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |