Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Multi Communications dla Świątecznej Choinki
Multi Communications dla Świątecznej Choinki Utwórz PDF Poleć znajomemu
06.12.2011.
Z dniem 1 grudnia Multi Communications rozpoczęło współpracę ze Świąteczną Choinką – podmiotem gospodarczym należącym do holdingu zrzeszającego wszystkie artefakty świąteczne. Do tej pory Świąteczna Choinka była drugim największym symbolem Świąt, zaraz za niekwestionowanym liderem branży świąteczno-rozrywkowej – Świętym Mikołajem. W ramach zawartej umowy, Multi Communications odpowiada z przeprowadzanie kampanii social media, budującej wizerunek Świątecznej Choinki w oczach konsumentów. Kampania „Multi Clickmas” będzie miała miejsce głównie na portalu społecznościowym Facebook, na profilu Multi Communications.

Do zadań Agencji należy m.in. współtworzenie oraz przeprowadzenie kampanii social media, prowadzenie biura prasowego oraz organizacja mini eventów, pozycjonujących Świąteczną Choinkę jako najważniejszy element zimowej atmosfery świątecznej. W ramach współpracy Agencja będzie zajmowała się doradztwem na poziomie strategicznym i narzędziowym. Projekt realizowany jest przez wszystkie departamenty Multi Communications oraz Multi Event. Dodatkowym wsparciem dla komunikacji jest dział Multi Interactive.

- Zintegrowana komunikacja marketingowa, oparta na trzech filarach: PR communications, event oraz interactive, jest niezwykle istotna w realizacji działań takich jak budowanie wizerunku. Dzięki pełnemu profesjonalizmowi Agencji w zakresie komunikacji zewnętrznej, nawet tak ambitne cele jak zwiększenie rozpoznawalności marki oraz wyprzedzenie konkurencji (w tym przypadku Świętego Mikołaja) są możliwe tylko przy pełnej integracji pracowników Multi Communications. Współpraca z tak prestiżowym symbolem jak Świąteczna Choinka to dla nas duże wyróżnienie – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.

Świąteczna Choinka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli świąt na całym świecie.
W zakres usług tego podmiotu wchodzi zarówno uczestnictwo w kulturze masowej jak i zaangażowanie w działalność związaną z podtrzymywaniem lokalnych tradycji. W bieżącym okresie świątecznym, Choinka postanowiła podjąć działania zwiększające jej rozpoznawalność w Internecie, mające na celu pozostawienie w tyle konkurencji jaką jest Święty Mikołaj. Kampania „Multi Clickmas”  przygotowana przez Multi Communications specjalnie na potrzeby tego Klienta, jest świetnym przykładem na to, w jaki sposób można wykorzystywać social media w zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Aby uzyskać więcej informacji nt. „MultiClickmas Tree”, wystarczy śledzić profil Multi Communications na:
  • Portalu społecznościowym Facebook: http://www.facebook.com/multipr
  • Portalu społecznościowym Twitter: https://twitter.com/multipr
  • Stronie internetowej MultiCommunications: http://www.multipr.pl/pl/cms/strona-glowna/

 Multi Communications
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |