Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Motion Brand i Fabryka Scenariuszy wspólnie tworzą kampanię reklamową PDK
Motion Brand i Fabryka Scenariuszy wspólnie tworzą kampanię reklamową PDK Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.08.2011.
Celem szeroko zakrojonych działań jest prezentacja oferty pożyczek detalicznych Powszechnego Domu Kredytowego bez ograniczeń Rekomendacji T. Za kreację odpowiedzialna jest Fabryka Scenariuszy, a całością prac produkcyjnych zajął się Motion Brand.

Kampania reklamowa wykorzystuje zbliżający się termin wyborów parlamentarnych. Na jej potrzeby stworzona została fikcyjna Partia Dobrych Kredytów, której nazwa jest rozwinięciem skrótu PDK – Powszechny Dom Kredytowy. Propozycje Partii Dobrych Kredytów prezentowane są poprzez kontrast z ośmieszanym w kreacji politykiem, popierającym zasady Rekomendacji T.



Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii jest Internet i telewizja, a podstawowym elementem produkcji stał się spot reklamowy, którego reżyserem jest Sławomir Moraczyński. Reklama została opublikowana w mediach z początkiem sierpnia.

Zdjęcia do spotu odbyły się w Poznaniu, co wpisuje się w nowy projekt promocyjny Miasta Poznań, którego jednym z zadań będzie przyciągnięcie produkcji filmowych i reklamowych do stolicy Wielkopolski. Organizacją planu zdjęciowego spotu PDK oraz castingiem zajął się Poznań Film Support, zajmujący się wspieraniem i obsługiwaniem produkcji filmowych właśnie na terenie Poznania i Wielkopolski.

Działania Motion Brand w ramach kampanii reklamowej Powszechnego Domu Kredytowego objęły również przygotowanie reklam prasowych i internetowych, produkcję spotu radiowego oraz zakup mediów, zaplanowany wspólnie z Media Concept. Fabryka Scenariuszy, która specjalizuje się w tworzeniu tekstów na potrzeby telewizji, Internetu, radia i filmu, w ramach zlecenia opracowała także zawartość strony internetowej www.maszprawodokredytu.pl .

Rekomendacja T to zbiór zasad, dotyczący oceny wiarygodności pożyczkobiorców i zarządzania ryzykiem w związku z udzielanymi przez banki kredytami detalicznymi. Dokument, przygotowany przez Komisję Nadzoru Finansowego w 2010 roku, zaostrzył politykę banków wobec kredytobiorców. W kampanii PDK Rekomendacja T odnosi się do maksymalnej relacji poziomu zadłużenia pożyczkobiorcy do jego dochodów.

Motion Brand
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |