Motion Brand i Fabryka Scenariuszy wspólnie tworzą kampanię reklamową PDK |
03.08.2011. | |
Celem szeroko zakrojonych działań jest prezentacja oferty pożyczek detalicznych Powszechnego Domu Kredytowego bez ograniczeń Rekomendacji T. Za kreację odpowiedzialna jest Fabryka Scenariuszy, a całością prac produkcyjnych zajął się Motion Brand.
Kampania reklamowa wykorzystuje zbliżający się termin wyborów parlamentarnych. Na jej potrzeby stworzona została fikcyjna Partia Dobrych Kredytów, której nazwa jest rozwinięciem skrótu PDK – Powszechny Dom Kredytowy. Propozycje Partii Dobrych Kredytów prezentowane są poprzez kontrast z ośmieszanym w kreacji politykiem, popierającym zasady Rekomendacji T. Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii jest Internet i telewizja, a podstawowym elementem produkcji stał się spot reklamowy, którego reżyserem jest Sławomir Moraczyński. Reklama została opublikowana w mediach z początkiem sierpnia. Zdjęcia do spotu odbyły się w Poznaniu, co wpisuje się w nowy projekt promocyjny Miasta Poznań, którego jednym z zadań będzie przyciągnięcie produkcji filmowych i reklamowych do stolicy Wielkopolski. Organizacją planu zdjęciowego spotu PDK oraz castingiem zajął się Poznań Film Support, zajmujący się wspieraniem i obsługiwaniem produkcji filmowych właśnie na terenie Poznania i Wielkopolski. Działania Motion Brand w ramach kampanii reklamowej Powszechnego Domu Kredytowego objęły również przygotowanie reklam prasowych i internetowych, produkcję spotu radiowego oraz zakup mediów, zaplanowany wspólnie z Media Concept. Fabryka Scenariuszy, która specjalizuje się w tworzeniu tekstów na potrzeby telewizji, Internetu, radia i filmu, w ramach zlecenia opracowała także zawartość strony internetowej www.maszprawodokredytu.pl . Rekomendacja T to zbiór zasad, dotyczący oceny wiarygodności pożyczkobiorców i zarządzania ryzykiem w związku z udzielanymi przez banki kredytami detalicznymi. Dokument, przygotowany przez Komisję Nadzoru Finansowego w 2010 roku, zaostrzył politykę banków wobec kredytobiorców. W kampanii PDK Rekomendacja T odnosi się do maksymalnej relacji poziomu zadłużenia pożyczkobiorcy do jego dochodów. Motion Brand |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |