Media Evolutions dla Knorr |
27.07.2010. | |
Media Evolutions – agencja oferująca rozwiązania z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej, odpowiada za realizację serii pokazów gotowania z Pascalem Brodnickim na zlecenie Unilever.
Pokazy gotowania z Pascalem Brodnickim to jeden ze sposobów na budowanie wizerunku marki Knorr. Pokazy odbywają się na terenie wybranych sklepów sieci handlowych – partnerów firmy Unilever, właściciela marki. Wydarzenia organizowane są na terenie całej Polski. Podczas pokazów promowane są wybrane produkty z portfolio Knorra. Do zadań Media Evolutions należy koordynacja wymiany informacji pomiędzy wszystkimi zaangażowanymi w organizację pokazu stronami, a także obsługa wydarzeń od strony logistycznej i technicznej. Knorr obecny jest na polskim rynku już od 1933 roku, kiedy otworzył swoją fabrykę w Starołęce pod Poznaniem. Swoją nazwę marka zawdzięcza nazwisku Carla Heinricha Knorra i jego synów, którzy byli pionierami we wprowadzaniu na rynek żywności łatwej w przygotowaniu, o dobrym smaku i w przystępnej cenie. Pierwsze buliony Knorr pojawiły się w Europie w 1912 roku. Knorr, jako pierwszy, wprowadził na polski rynek kategorię fixow. Fix Spaghetti Bolognese Knorr jest dziś produktem nr 1 w tej kategorii w Polsce. Oferta marki jest systematycznie rozszerzana. Wśród nowości oferowanych przez Knorr są obecnie: Fix Danie na Dziś Gołąbki bez zawijania oraz kostki: Kostka do makaronu, ryżu i ziemniaków, Kostka do mięs z papryką oraz Kostka do mięs pieczeniowa. Media Evolutions |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |