Marketing rekomendacji dla magazyny Pluszaki Rozrabiaki |
11.06.2010. | |
Ruszyła kampania rekomendacji Streetcom dla dwumiesięcznika Pluszaki Rozrabiaki. Wybrana spośród społeczności ekspertów Streetcom grupa tysiąca ambasadorek - matek z dziećmi w wieku od 3-9 lat - rozpoczyna akcję testowania i bezpośredniej rekomendacji pisma wśród innych mam. Kampania jest kolejnym niestandardowym rodzajem promocji Pluszaków Rozrabiaków, jednocześnie pierwszym tego typu działaniem w wydawnictwie Egmont Polska.
Dwumiesięcznik Pluszaki Rozrabiaki skierowany jest do dzieci w wieku 3-7 lat. Wyjątkowości nadaje mu nietypowa konstrukcja postaci – każda z nich wyposażona jest w zespół charakterystycznych cech odzwierciedlających różne typy osobowości, z jakimi dzieci spotykają się na co dzień. Tak przygotowany magazyn, bliski realnym, codziennym sprawom idealnie nadaje się do kampanii opartej o marketing rekomendacji. Tysiąc ambasadorek – matek – otrzymało pakiet startowy: specjalnie przygotowany przewodnik po świecie Pluszaków Rozrabiaków, egzemplarze pisma dla siebie oraz do rozdania - dla innych mam. Ambasadorki będą raportować, dzieląc się informacjami o Pluszakach oraz wskazując ilość rekomendacji. Celem akcji - obok poinformowania o istnieniu pisma i pokazania jego atutów - jest przekonanie do idei tego wyjątkowego magazynu oraz zbudowanie naturalnej więzi pomiędzy ambasadorkami, a pismem. Dodatkowo opinie osób mających kontakt z tytułem będą cennym źródłem wiedzy umożliwiającym dalszy rozwój i doskonalenie pisma. Akcja zaplanowana na dwa miesiące rozpoczęła się 1 czerwca i już dziś można śledzić pierwsze opinie zaangażowanych w nią ekspertek. A to wszystko za pomocą forum internetowego poświęconego Pluszakom Rozrabiakom, które powstało na stronie agencji Streetcom. Kampania połączona jest ze specjalną ofertą zakupową. Wszystkie osoby biorące udział w programie – ambasadorki oraz ich rozmówcy mogą zamówić pakiet Pluszaków Rozrabiaków dla swoich dzieci w specjalnej promocyjnej cenie za pośrednictwem www.pluszakipromocja.pl . Egmont Polska |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |