Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kropka Bordo dla Nestle Waters
Kropka Bordo dla Nestle Waters Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.06.2010.
Agencja Kropka Bordo organizuje kolejną akcję o charakterze shoppermarketingowym dla Nestle Waters w 2010 roku.
Kropka Bordo jest odpowiedzialna za koncepcję konkursu, kreację materiałów POS, obsługę systemu sms-owego, a także zakup nagród do konkursu.

Akcja „tailor made” przygotowana została dla hipermarketów Tesco i odbywa się od 17 do 30 czerwca. Każdy z konsumentów, który zakupi minimum dwie zgrzewki wody mineralnej Nałęczowianka niegazowanej, gazowanej lub delikatnie gazowanej i wyśle sms najbliżej pełnej godziny ma szansę wygrać skuter Ibis.

Kolejna już akcja „tailor made” realizowana jest w wyniku wygranej w przetargu na obsługę BTL w 2009 roku.

Kropka Bordo
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |