Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Konkurs Swiateczna Kampania Sprzedazowa CYFRY+
Konkurs Swiateczna Kampania Sprzedazowa CYFRY+ Utwórz PDF Poleć znajomemu
17.12.2010.
Ponad 200 telewizorów HD i 3D do wygrania codziennie w konkursie dla nowych i obecnych abonentów CYFRY+
Trwa świąteczna kampania promocyjna CYFRY+. Jej kulminacją będzie rozpoczynający się 17 grudnia br. konkurs „Magiczny Tydzień CYFRY+”. Do wygrania łącznie ponad 1600 wyjątkowych nagród – telewizorów HD i 3D.

Konkurs dla nowych abonentów CYFRY+
Trwający od 17 do 24 grudnia „Magiczny Tydzień CYFRY+” to część grudniowej kampanii sprzedażowej platformy. Każdego dnia uczestnicy konkursu będą mieli szansę wygrania jednego z 200 telewizorów – 50. calowego 3D, 40. lub 23. calowego HD. Łącznie będzie to aż 1600 wyjątkowych nagród.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wykupienie jednego z pakietów CYFRY+ wraz z CANAL+ lub pakietu Prestiż HD+ zawierającego CANAL+ (umowa na 19 lub 25 miesięcy). Po potwierdzeniu udziału w konkursie uczestnik powinien w jak najkrótszym czasie odpowiedzieć na przesłane smsem pytanie – nagrody wygra codziennie 200 osób, które odpowiedzą najszybciej. Jedną z dodatkowych atrakcji dla większości uczestników promocji jest bezpłatny dostęp do CANAL+ przez miesiąc. Pełny regulamin konkursu znajduje się na stronie www.cyfraplus.pl.

… także dla obecnych abonentów platformy
Oddzielny konkurs został przygotowany dla obecnych abonentów CYFRY+, którzy już odbierają CANAL+ lub zamówią ten kanał do 24 grudnia br. Zgłoszenie udziału w „Magicznym Tygodniu CYFRY+” może odbyć się w dowolnym dniu jego trwania poprzez wysłanie wiadomości sms z hasłem i numerem abonenta. Warunkiem uczestnictwa jest odpowiedź na pytanie konkursowe i jak najszybsze przysłanie odpowiedzi. Do wygrania blisko 60 telewizorów 3 D i HD. Szczegółowy regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.cyfraplus.pl.

Oferta promocyjna CYFRY+
„Magiczny Tydzień CYFRY+ to wyraz naszej dbałości o dobre relacje z abonentami. Chcemy, aby zarówno ci, którzy dopiero dołączają do grona naszych widzów, jak i nasi obecni abonenci poczuli się wyjątkowo i z jeszcze większą przyjemnością korzystali z bogactwa naszej oferty” - skomentował Grzegorz Bruski, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży, logistyki i obsługi klienta.
Świąteczna kampania CYFRY+ podkreśla walory oferty programowej platformy i atrakcyjność ofert promocyjnych. Klienci otrzymują 50 % rabatu do 11 miesięcy na wybrane pakiety CYFRY+ oraz CANAL+ w cenie 12, 95 zł przez 8 miesięcy (przy umowie na 19 i 25 miesięcy).

Kampania reklamowa
„Magicznemu Tygodniowi CYFRY+” towarzyszy kampania reklamowa. 15 sekundowe spoty komunikują odliczanie czasu do końca konkursu. Od 17 grudnia br. są emitowane na antenie: TVP1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo. Reklamy radiowe pojawią się m.in. w stacjach: RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, PR3, Radio Zet, ESKA, ANTYRADIO, WaWa. Oferta będzie także promowana w Internecie (onet.pl, interia.pl, o2.pl, gazeta.pl, facebook.com) oraz w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Polska The Times, Fakt, Metro, Super Express). Kampanię przygotowała dla CYFRY+ agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy MPG.

Niezwykła oferta na niezwykłe programy CANAL+
Abonenci, którzy skorzystają z promocji będą mogli już w święta obejrzeć w CANAL+ głośne filmowe hity, m.in. „Sagę: Zmierzch - Księżyc w nowiu" czy „Bękarty wojny" Quentina Tarantino. W styczniu m.in. kultowego „Avatara" Jamesa Camerona, a w lutym transmisję z gali wręczenia Oscarów® oraz relację z Nocy Cezarów. Kibice sportowi w okresie świąteczno-noworocznym zobaczą szlagierowe spotkanie ligi angielskiej Arsenal-Chelsea. W styczniu CANAL+ zaprasza na hity lig zagranicznych: Arsenal-Manchester City, Real Madryt-Villareal, Inter-Napoli i Marsylia-Bordeaux. Fani koszykówki zobaczą kolejne spotkania NBA m.in. z udziałem Polaka Marcina Gortata oraz fazę TOP16 Euroligi.

Wiele innych atrakcji
Abonentów CYFRY+ czeka wiele atrakcji dla całej rodziny również w autorskich kanałach spółki CANAL+ Cyfrowy: filmowym ale kino!, dokumentalnym PLANETE, lifestyle'owych Kuchnia.tv i DOMO.TV oraz dla najmłodszych MiniMini i ZigZap.

CYFRA+
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |