Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Kampania telewizyjna "Piccolo spełnia marzenia!"
Kampania telewizyjna "Piccolo spełnia marzenia!" Utwórz PDF Poleć znajomemu
20.12.2010.
„Piccolo spełnia marzenia!” – pod takim hasłem startuje właśnie świąteczno-sylwestrowa kampania telewizyjna, wspierająca działania promocyjne marki Piccolo.

Głównym przesłaniem kampanii jest podkreślenie, że moc spełniania dziecięcych marzeń tkwi w rodzicach, a Piccolo daje siłę, aby te marzenia spełniać.

Bohaterem spotu jest wesoły, łobuzerski chłopiec – Piccolo Boy, będący od lat ikoną marki. Wyrusza on w podróż, napotykając po drodze dziecięce marzenia, które porywa w swoje musujące bąbelki. Kończy ją szampański wystrzał, a jedno z marzeń w magiczny sposób przemienia się w pamiątkowe rodzinne zdjęcie z pobytu w Disneylandzie, symbolizujące jego spełnienie.

Spot został zrealizowany nowoczesną techniką łączącą klasyczną animację rysunkowego Piccolo Boya z animacją 3D. Kreacja jest spójna z odświeżonym Key Visualem marki, wypracowanym w wyniku jej rezpozycjonowania, w pierwszej połowie tego roku. Zmiana wizerunku polegała na podkreśleniu rodzinnego charakteru marki, która inspiruje rodziców do poszukiwania nawet najmniejszych okazji do wspólnego świętowania i zabawy razem z dziećmi.

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Jest adresowana do matek, posiadających dzieci w wieku 4-14 lat. Została zaplanowana w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach telewizyjnych Grupy TVN: dużym TVN, TVN Style i TVN Siedem.

Kampanii towarzyszy Wielka Promocja Spełniania Marzeń, w ramach której już od 29 listopada br., co tydzień w wyniku losowania wygrywa jedno dziecięce marzenie. W Wielkim Finale zaplanowanym na 24 stycznia 2011 r. zostanie wylosowana nagroda główna – rodzinny wyjazd do Disneylandu pod Paryżem, o wartości 20.000 złotych.

Kreację kampanii przygotowało studio grafiki i animacji Rosenbot, zaś za komunikację public relations odpowiada Agencja Kuźnia PR.

Kuźnia PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |