Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Hypermedia przygotowała kolejną kampanię dla PKO Banku Polskiego
Hypermedia przygotowała kolejną kampanię dla PKO Banku Polskiego Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.10.2010.
PKO Bank Polski przygotował nowy wariant kredytu hipotecznego – „Własny Kąt”, skierowany do osób planujących zakup lub wykończenie mieszkania. Bank powierzył agencji komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), realizację oraz opracowanie strategii  do kampanii internetowej.

„Jesteśmy u siebie!” - pod takim hasłem przebiega kampania promująca kredyt „Własny Kąt”.
Działania reklamowe skierowane są do osób w wieku około 30 lat, czynnych zawodowo, zamieszkujących duże miasta. Jednak odbiorcą kredytu „Własny Kąt” może być każda osoba o stałych dochodach. PKP Bank Polki zdecydował się na przeprowadzenie kampanii internetowej mając na uwadze podstawową grupę odbiorców pożyczki hipotecznej „Własny Kąt”. Są to osoby, które codziennie korzystają z internetu i tam właśnie szukają ważnych dla siebie informacji.

Do zadań agencji należało przygotowanie kreacji opierającej się o główne zalety przekazu reklamowego, w tym celu zastosowano animację flash, w prosty sposób przedstawiającą najważniejsze elementy komunikatu. Kampania informuje w jasny i przejrzysty sposób o korzystnych warunkach kredytu hipotecznego, które dają możliwość kredytobiorcy sfinansowania do 100 proc. wartości nieruchomości przy pożyczce zaciąganej w polskich złotych lub w euro. Bank proponuje także długi okres kredytowania (nawet do 40 lat) oraz ubezpieczenie na wypadek utraty pracy. Udogodnienia te oraz niskie marże pożyczki „Własny Kąt” zostały docenione w rankingu kredytów hipotecznych opracowanym przez Open Finance, gdzie „Własny Kąt – Hipoteczny” zajął pierwsze miejsce.

Kampania kredytu hipotecznego „Własny Kąt” wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie, które potrwają do końca listopada. Hypermedia jako autor strategii i konceptów kreatywnych kampanii internetowej pożyczki PKO BP, odpowiedzialna była również planowanie i zakup mediów (m.in. Interia.pl. Onet.pl i Wp.pl).

Hypermedia

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |