Hypermedia przygotowała kolejną kampanię dla PKO Banku Polskiego |
11.10.2010. | |
PKO Bank Polski przygotował nowy wariant kredytu hipotecznego – „Własny Kąt”, skierowany do osób planujących zakup lub wykończenie mieszkania. Bank powierzył agencji komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), realizację oraz opracowanie strategii do kampanii internetowej.
„Jesteśmy u siebie!” - pod takim hasłem przebiega kampania promująca kredyt „Własny Kąt”. Działania reklamowe skierowane są do osób w wieku około 30 lat, czynnych zawodowo, zamieszkujących duże miasta. Jednak odbiorcą kredytu „Własny Kąt” może być każda osoba o stałych dochodach. PKP Bank Polki zdecydował się na przeprowadzenie kampanii internetowej mając na uwadze podstawową grupę odbiorców pożyczki hipotecznej „Własny Kąt”. Są to osoby, które codziennie korzystają z internetu i tam właśnie szukają ważnych dla siebie informacji. Do zadań agencji należało przygotowanie kreacji opierającej się o główne zalety przekazu reklamowego, w tym celu zastosowano animację flash, w prosty sposób przedstawiającą najważniejsze elementy komunikatu. Kampania informuje w jasny i przejrzysty sposób o korzystnych warunkach kredytu hipotecznego, które dają możliwość kredytobiorcy sfinansowania do 100 proc. wartości nieruchomości przy pożyczce zaciąganej w polskich złotych lub w euro. Bank proponuje także długi okres kredytowania (nawet do 40 lat) oraz ubezpieczenie na wypadek utraty pracy. Udogodnienia te oraz niskie marże pożyczki „Własny Kąt” zostały docenione w rankingu kredytów hipotecznych opracowanym przez Open Finance, gdzie „Własny Kąt – Hipoteczny” zajął pierwsze miejsce. Kampania kredytu hipotecznego „Własny Kąt” wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie, które potrwają do końca listopada. Hypermedia jako autor strategii i konceptów kreatywnych kampanii internetowej pożyczki PKO BP, odpowiedzialna była również planowanie i zakup mediów (m.in. Interia.pl. Onet.pl i Wp.pl). Hypermedia |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |