Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Hoop Cola ukarana za pozytywne emocje świąteczne!
Hoop Cola ukarana za pozytywne emocje świąteczne! Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.12.2009.


Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała emisji zabawnego, świątecznego spotu marki Hoop Cola, powołując się na poszanowanie przekonań religijnych odbiorców. Decyzja Rady jest tym bardziej zaskakująca, że reklama „Hoop Colę daj” komunikuje podstawową ludzką potrzebę przynależności i więzi oraz stawia za cel polepszenie jakości relacji międzyludzkich wśród Polaków. Marka Hoop Cola komunikuje w taki sposób od kwietnia 2009.

Jak twierdzi profesor sztuki muzycznej, Lucjan Kaszycki, „można jedynie ubolewać, że typowo ludowy, polski oberek został zaliczony do pieśni nabożnej i miałby stać się nowym gatunkiem „przyśpiewki sakralnej”. (…) Jeśli  sto lat temu potrafiono mieć jasełkowy (a więc zabawowy) stosunek do  smutnej rzeczywistości i wykazywano się poczuciem humoru, to  wobec  indoktrynacji, jaka wynika z treści  pisma KRRiT, należałoby sądzić, że niedługo możemy doczekać się zakazu wykonywania Scherza H-moll Fryderyka Chopina we wszystkich filharmoniach, radio i telewizji, z racji w pełni zacytowanej w utworze kolędy „Lulajże Jezuniu”. Nie powinniśmy dopatrywać się wszędzie świętokradztwa, zwłaszcza  w muzyce, która jest przecież  abstrakcją, a która  może spowodować uśmiech i chwilę radości”.

Misją marki Hoop Cola jest podwyższenie kapitału społecznego wśród Polaków. W swoich reklamach marka namawia do realizacji tej misji, a ta wyklucza możliwość obrażania uczuć. Spoty Hoop Coli są pełne tolerancji, radości, chęci dzielenia się i wszelkich tylko pozytywnych cech.

„Namawiam, by każdy sam zdecydował czy reklama Hoop Cola obraża jego uczucia. Oryginalny spot można obejrzeć na stronie www.hoopcola.pl , gdzie również prosimy Polaków o wyrażenie swoich opinii o zakazie świątecznej emisji. Pytaliśmy wiele osób o odbiór reklamy Hoop Colę dawanie i jeszcze nie spotkaliśmy ani jednej, która poparłaby nadgorliwą decyzję Rady” – mówi Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu Hoop Polska.

Hoop Polska zwróciła się do  KRRiT o ponowne rozpatrzenie decyzji, a do tego czasu będzie emitowała swoje inne spoty.



Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 1000 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Jannis Samaras. W skład zarządu wchodzi również Bernard Woźniak - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Mariusz Siewierski – Dyrektor Sprzedaży i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.


HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:



























 

 


kredyt gotówkowy


| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal


press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |