Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Hello Kitty podbija serca polskich czytelników
Hello Kitty podbija serca polskich czytelników Utwórz PDF Poleć znajomemu
16.04.2010.
Hello Kitty Mini to nowy tytuł Egmontu skierowany do młodszych czytelników w wieku od 3 do 6 lat. Jego pojawienie się na rynku to efekt rosnącego zainteresowania marką u dzieci w grupie czytelników o dużej rozpiętości wiekowej.

Hello Kitty Mini, w odróżnieniu od wydawanego od października br. Hello Kitty skierowane jest do młodych dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat, miłośniczek głównej postaci pisma. Duża popularność marki pozwoliła na rozszerzenie oferty, która trafia do szerokiego grona czytelników. Dzięki temu Hello Kitty staje się ulubioną bohaterką zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla nastolatków.



W magazynie Hello Kitty Mini wprowadzonym do sprzedaży 14. kwietnia, znajdują się zagadki, kolorowanki, gry, wycinanki, plakaty, test – oczywiście wszystko w wersji MINI, (format oraz prezentowane treści – przeznaczone dla najmłodszych). Do magazynu dołączony jest prezent – w pierwszym numerze to arkusz naklejek z Hello Kitty i jej przyjaciółmi.

Egmont rozbudowuje swoją ofertę wydawnicza związaną z marką Hello Kitty. Obecnie, poza dwoma tytułami prasowymi na rynku dostępne są także książki z serii Hello Kitty – do czytania dla najmłodszych oraz do zabawy, tzw. activity zachęcające do wspólnej nauki czytania, pisania i liczenia.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy reklama w tytułach własnych Egmontu.


Ciekawostki o marce

Hello Kitty jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce.

Jej popularność jest tak duża, że w Japonii i Korei ma auto ze swoim wizerunkiem, a nawet samolot!
Hello Kitty urodziła się w Anglii. Mieszka z rodzicami i siostrą bliźniaczką Mimi na przedmieściach Londynu… Jej historia jest otwarta - każdy może dołożyć i dopisać dla niej swoje własne zakończenie.

Hello Kitty to symbol szczęścia i przyjaźni – jej motto brzmi: „przyjaciół nigdy za wiele”.
Uwaga, Hello Kitty nie jest kotkiem - to dziewczynka!:)

INFORMACJE O TYTULE:

Tytuł            Hello Kitty MINI
Częstotliwość  kwartalnik
Objętość        32 strony + 4 okładki
Format        210x215 mm
Cena                  6,50 PLN
Nakład         40 000
Launch            14.04.2010 r.
Grupa docelowa  dziewczynki 3-6
Ilość stron reklamowych 3 (II, III i IV okładka)
Licencjodawca Sanrio
Redaktor prowadzący Katarzyna Susfał

Egmont
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |