Hello Kitty podbija serca polskich czytelników |
16.04.2010. | |
Hello Kitty Mini to nowy tytuł Egmontu skierowany do młodszych czytelników w wieku od 3 do 6 lat. Jego pojawienie się na rynku to efekt rosnącego zainteresowania marką u dzieci w grupie czytelników o dużej rozpiętości wiekowej.
Hello Kitty Mini, w odróżnieniu od wydawanego od października br. Hello Kitty skierowane jest do młodych dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat, miłośniczek głównej postaci pisma. Duża popularność marki pozwoliła na rozszerzenie oferty, która trafia do szerokiego grona czytelników. Dzięki temu Hello Kitty staje się ulubioną bohaterką zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla nastolatków. W magazynie Hello Kitty Mini wprowadzonym do sprzedaży 14. kwietnia, znajdują się zagadki, kolorowanki, gry, wycinanki, plakaty, test – oczywiście wszystko w wersji MINI, (format oraz prezentowane treści – przeznaczone dla najmłodszych). Do magazynu dołączony jest prezent – w pierwszym numerze to arkusz naklejek z Hello Kitty i jej przyjaciółmi. Egmont rozbudowuje swoją ofertę wydawnicza związaną z marką Hello Kitty. Obecnie, poza dwoma tytułami prasowymi na rynku dostępne są także książki z serii Hello Kitty – do czytania dla najmłodszych oraz do zabawy, tzw. activity zachęcające do wspólnej nauki czytania, pisania i liczenia. Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy reklama w tytułach własnych Egmontu. Ciekawostki o marce Hello Kitty jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce. Jej popularność jest tak duża, że w Japonii i Korei ma auto ze swoim wizerunkiem, a nawet samolot! Hello Kitty urodziła się w Anglii. Mieszka z rodzicami i siostrą bliźniaczką Mimi na przedmieściach Londynu… Jej historia jest otwarta - każdy może dołożyć i dopisać dla niej swoje własne zakończenie. Hello Kitty to symbol szczęścia i przyjaźni – jej motto brzmi: „przyjaciół nigdy za wiele”. Uwaga, Hello Kitty nie jest kotkiem - to dziewczynka!:) INFORMACJE O TYTULE: Tytuł Hello Kitty MINI Częstotliwość kwartalnik Objętość 32 strony + 4 okładki Format 210x215 mm Cena 6,50 PLN Nakład 40 000 Launch 14.04.2010 r. Grupa docelowa dziewczynki 3-6 Ilość stron reklamowych 3 (II, III i IV okładka) Licencjodawca Sanrio Redaktor prowadzący Katarzyna Susfał Egmont |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |