Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Heineken rozpoczyna nową kampanię
Heineken rozpoczyna nową kampanię Utwórz PDF Poleć znajomemu
15.06.2011.
6 czerwca ruszyła kolejna odsłona reklamowa marki Heineken. 30 sec. spot jest zapowiedzią 10 jubileuszowej edycji Open’er Festival (Gdynia, 30 czerwca – 3 lipca 2011). Muzyka użyta w reklamie to utwór „Golden Age” zespołu The Asteroids Galaxy Tour, który na żywo będzie można obejrzeć trzeciego dnia Najlepszego Festiwalu w Europie.

Spot komunikuje również nową aktywność promocyjną marki, gdzie nagrodami głównymi są wyjazdy na światowe festiwale sponsorowane przez Heinekena: Rock in Rio w Rio de Janeiro, Brazylia, ZOUKOUT w Singapurze, Outside Lands w San Francisco, USA i Open’er Festiwal w Gdyni.

Spot będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych

Film przygotowały wspólnie agencje Weiden+Kennedy (Amsterdam) i Leo Brunet (Warszawa).
Za zakup mediów do tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.

Grupa Żywiec
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |