Heineken rozpoczyna nową kampanię |
15.06.2011. | |
6 czerwca ruszyła kolejna odsłona reklamowa marki Heineken. 30 sec. spot jest zapowiedzią 10 jubileuszowej edycji Open’er Festival (Gdynia, 30 czerwca – 3 lipca 2011). Muzyka użyta w reklamie to utwór „Golden Age” zespołu The Asteroids Galaxy Tour, który na żywo będzie można obejrzeć trzeciego dnia Najlepszego Festiwalu w Europie.
Spot komunikuje również nową aktywność promocyjną marki, gdzie nagrodami głównymi są wyjazdy na światowe festiwale sponsorowane przez Heinekena: Rock in Rio w Rio de Janeiro, Brazylia, ZOUKOUT w Singapurze, Outside Lands w San Francisco, USA i Open’er Festiwal w Gdyni. Spot będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych Film przygotowały wspólnie agencje Weiden+Kennedy (Amsterdam) i Leo Brunet (Warszawa). Za zakup mediów do tej kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope. Grupa Żywiec |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |