Grupa 3 przygotowała konkurs i kampanię produktów Baifem |
16.11.2010. | |
Agencja reklamowa Grupa 3 przygotowała kampanię promocyjną preparatów do pielęgnacji intymnej Baifem Wrocławskich Zakładów Zielarskich Herbapol S.A.
Kampanii towarzyszy hasło „Kobiecość pod czułą ochroną natury”, które podkreśla zawarty w preparatach naturalny składnik łagodzący podrażnienia okolic intymnych – wyciąg z korzenia tarczycy bajkalskiej. Grupa 3 opracowała identyfikację wizualną produktu, na bazie której przygotowane zostały materiały POS, broszura dla specjalistów i reklama prasowa. W ramach działań promocyjnych powstała też strona produktowa www.baifem.pl, zawierająca szereg porad dotyczących pielęgnacji intymnej i zapobiegania infekcjom oraz pokazująca różne aspekty bycia kobietą. Kampanię wspiera konkurs interaktywny na stronie www.baifem.pl/konkurs. Aby wziąć w nim udział wystarczy dokończyć zdanie: „Natura chroni mnie...”. Konkurs trwa do końca listopada. Codziennie najoryginalniejsza odpowiedź nagradzana jest kosmetyczką z zestawem preparatów Baifem. Nagroda główna – weekend w SPA dla 2 osób zostanie przyznana autorowi wypowiedzi dnia, która otrzyma najwięcej głosów internautów podczas trwania całego konkursu. Grupa 3 opracowała koncepcję i kreację konkursu, zajmuje się też jego obsługą od strony prawnej i organizacyjnej. Konkursowi towarzyszy kampania interaktywna prowadzona w działach kobiecych największych portali internetowych. Grupa 3 |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |