Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow gifts exclusive: targi ekskluzywna nie tylko z nazwy
gifts exclusive: targi ekskluzywna nie tylko z nazwy Utwórz PDF Poleć znajomemu
12.05.2010.
Targi gadżetów reklamowych gifts exclusive odbędą się w Warszawie 14 i 15 września. Podczas ich trwania, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują głównie ofertę świąteczną. Ekskluzywność targów wynika przede z ograniczonej ilości wystawców. Organizatorzy, którzy stawiają na jakość, a nie na ilość prezentowanych ofert, szacują, że targi odwiedzą przedstawiciele kilku tysięcy agencji reklamowych z całej Polski.

Podczas, organizowanych przez Promo Gifts, targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują najwięksi gracze rynku artykułów promocyjnych. Swój udział potwierdziły m.in. takie firmy, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska Maxim, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska.

Ideą organizowanych w połowie września targów gifts exclusive jest zapewnienie wystawcom i zwiedzający optymalnych warunków do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Jest to szczególnie istotne zważywszy na fakt, że początek jesieni to optymalny moment na prezentację i zamawianie świątecznych upominków.

- Innowacyjna formuła imprezy i ekskluzywne miejsce w centrum Warszawy, gdzie odbywać się będą targi, wprowadzą – o czym jestem głęboko przekonana – relacje, wystawiających się podczas gifts exclusive, dostawców z klientami na wyższy, niespotykany do tej pory poziom – wyjawia Agnieszka Moszczyńska, PR manager Promo Gifts.
gifts exclusive to kontynuacja ubiegłorocznego projektu Promo Gifts. Podczas trzydniowych targów, które odbyły się w warszawskim hotelu Felix, kilkanaście firm miało okazję zaprezentować swoją ofertę kilkuset agencjom reklamowym z całej Polski.

– W tym roku do udziału w przedsięwzięciu zaprosiliśmy niewiele ponad 30. wystawców – wyjaśnia Moszczyńska. – Stąd, między innymi, ekskluzywność planowanej na jesień imprezy. Tym razem, postawiliśmy na dużą, nowoczesną lokalizację. Nasz wybór padł na klub Space. Na dostępnej powierzchni 1.800m? zaaranżujemy w pełni funkcjonalną biznesową przestrzeń. Za dnia umożliwi ona wystawcom profesjonalną prezentację oferty handlowej, a wieczorem - przemieni się w klubową strefę relaksu, gdzie rozmowy uczestników przybiorą zapewne już nieco mniej oficjalny charakter – dodaje PR manager gifts exclusive.

Patronat nad gifts exclusive objęła Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Partnerem strategicznym wydarzenia jest serwis www.giftsonline.pl - pierwsza w Polsce wyszukiwarko-porównywarka gadżetów reklamowych.
Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będzie również szeroko zakrojona kampania outdoorowa z wykorzystaniem warszawskich billboardów oraz działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski.

Organizator gifts exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.

gifts exclusive

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |