Galeria Handlowa Arena wygrywa City Plakat |
15.04.2010. | |
Layouty wyróżnione w marcowej edycji konkursu City Plakat zwracają uwagę pastelowymi kolorami i wiosennymi motywami. Pierwsze miejsce wśród nich zajął plakat reklamujący Galerię Handlową Arena w Gliwicach.
W marcu uwagę jury (wykładowców ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie) przykuły plakaty, które poprzez swoją kolorystykę czy wykorzystane w layoutach motywy wskazywały na nadejście wiosny. Pierwsze miejsce wśród nich przyznano plakatowi zachęcającemu do zakupów w Galerii Handlowej Arena w Gliwicach. Również drugie miejsce zajął layout centrum handlowego – łódzkiej Maufaktury („Wiosna idzie kolekcjami”). Po raz pierwszy jury przyznało dwa trzecie miejsca – przypadły one Centrum Handlowemu Alfa oraz reklamie drzwi Porta. W konkursie City Plakat, będącym wspólnym projektem Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Zdobywcy pierwszych miejsc po roku trwania konkursu będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r. Cityboard Media |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |