Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Franczyza&Biznes - nowy numer w kioskach
Franczyza&Biznes - nowy numer w kioskach Utwórz PDF Poleć znajomemu
07.01.2014.
Do salonów prasowych trafił właśnie najnowszy numer magazynu Franczyza&Biznes. Zwiększa się też częstotliwość wydawania pisma - będzie teraz dwumiesięcznikiem.

5. numer magazynu Franczyza&Biznes wydawanego przez Akademię Rozwoju Systemów Sieciowych prezentuje 100 sprawdzonych pomysłów na własny biznes we franczyzie. Właśnie tyle  ofert franczyzy znalazło się w przygotowanej przez redakcję bazie systemów franczyzowych.

Poza tym w numerze czytamy o:

  • biznesie wrażliwym na  pory roku - w niektórych branżach sezonowość dotyczy tylko sprzedawanych produktów czy usług, co nie ma wpływu na moment otwarcia punktu. Jakie miesiące są najlepsze dla restauracji, jakie dla sklepów odzieżowych, a kiedy swój moment mają kwiaciarnie? W jakich okresach natomiast lepiej wstrzymać się ze startem danego biznesu?

  • franczyzie w usługach - w sektorze usług niemal każdy poszukujący dla siebie franczyzy mógłby już ją znaleźć. Liczba propozycji współpracy w branżach związanych z usługami w ostatnich latach znacząco się zwiększyła. Można też zaobserwować większą różnorodność ofert, które reprezentują już ok. 40 rodzajów działalności, od naprawy obuwia, sprzątania firm i mieszkań czy poprawek krawieckich przez nauczanie języków obcych, tłumaczenia i szkolenia dla firm po porady dietetyczne, wypożyczalnie aut, hotele, a nawet budowę domów. W jakiego rodzaju biznesy usługowe wciąż warto wchodzić?

  • franczyzie w praktyce - o aspektach ekonomicznych, prawnych i organizacyjnych. Jak napisać dobry biznes plan i jakich najczęściej popełnianych błędów uniknąć?

  • rekrutacji franczyzobiorców, o profilu idealnego kandydata, metodach utrzymywania dobrych relacji oraz zachowaniu zdrowego rozsądku i rozwagi podczas ich szukania.

  • niuansach wdrożenia rozwiązań informatycznych w systemach franczyzowych. Doświadczenie uczy, że podejście do wdrożeń w strukturach zdecentralizowanych jakimi są sieci franczyzowe różni się od utartego schematu.

  • tym, czym franczyza nie jest - wiele osób wciąż angażuje się w tzw. sieci sprzedażowe, zwane również błędnie „systemami sieciowymi”.

Magazyn analizuje też rynek piekarniczy w Polsce, zastanawia się dlaczego liczba sieci barów sushi jest tak niska, szuka przyczyn kłopotów znanych sieci budujących franczyzę i przedstawia sporo porad i inspiracji. Franczyza&Biznes jest już w salonach prasowych, za 9,90 zł.

Franczyza&Biznes / franczyzawpolsce.pl
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | PROCURAL |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISHOME | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |