Falvit prezentuje kobiety w rolach głównych |
07.04.2010. | |
Rusza wiosenna odsłona kampanii Falvitu - produkowanego przez Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa SA - suplementu diety dla kobiet. W tym roku motywem przewodnim działań realizowanych dla tej marki będzie kino kobiece. Nad wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications Consultants, media zakupił dom mediowy Vizeum Polska.
Koncepcja komunikacji Falvitu opiera się na budowaniu wizerunki marki kobiecej, nowoczesnej i dynamicznej. Falvit to ekspert od kobiecości. Punktem wyjścia do opracowania kampanii Falvitu były badania wykonane przez TNS OBOP.1 Na podstawie zebranych wyników zostały wyróżnione typy współczesnych kobiet oraz obszary ich zainteresowań tj. rodzina, dom, kino, książki, sztuki audiowizualne. Inspiracją dla działań prowadzonych dla marki Falvit w 2010 roku jest kino. Aktywności, jakie będą w tym roku prowadzone dla marki skupiają się właśnie na nim. W koncepcji kreatywnej wykorzystano motyw kina i kobiecych ról filmowych. Bohaterkami kampanii są współczesne Polki, które przez chwilę, pod wpływem impulsu wcielają się w role bohaterek kina kobiecego. Kampania obejmuje następujące media: telewizję, radio internetowe oraz Internet. 30 oraz 15-sekundowe spoty TV będzie można oglądać m.in.: w TVN, TVN7, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TV 4 oraz w kanałach tematycznych należących do grupy AT Media. Reklama radiowa (30 sekundowe spoty) będzie emitowana w radiu internetowym OpenFM, a reklamy internetowe preparatu Falvit znajdą się m.in.: na portalu Onet.pl, Styl.pl oraz Wizaż.pl. Kampania będzie również wspierana materiałami BTL dostępnymi w aptekach w całej Polsce. Zakończenie wiosennej odsłony kampanii planowane jest na 28 kwietnia br. Wraz ze startem kampanii reklamowej zostanie uruchomiona nowa strona internetowa preparatu Falvit (www.falvit.pl), której motywem przewodnim będzie kobiece kino. Artykuły, zdjęcia i materiały na niej zawarte będą się odwoływać zarówno do nowości jak i klasyki kobiecych filmów. Dodatkowo na stronie od 1 kwietnia przeprowadzony zostanie konkurs. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody m.in. kamery cyfrowe, kolekcje płyt DVD, płyty CD z muzyką filmową oraz podwójne zaproszenia do kin Cinema City. Nad konceptem kampanii pracował zespół kreatywny w składzie: Beata Sitek oraz Ida Zwierzchowska. Reżyserem spotu i autorem zdjęć był Adam Chmielecki. Produkcja spotu TV i radiowego została powierzona domowi produkcyjnemu Propeller Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum Polska. Nad całością kampanii czuwa agencja Marketing & Communications Consultants. Klient: PF Jelfa SA Agencja: Marketing & Communications Consultants Kreacja: Beata Sitek, Ida Zwierzchowska Produkcja: Propeller Film sp. z o.o. Media: Vizeum Connections Zespół obsługujący w M&CC: Małgorzata Marzewska – account manager Anna Majewska – senior account executive Sylwia Samborska – account executive Marketing & Communications Consultants |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |