Euro RSCG Marketing House tworzy system wspomagający zarządzanie akcjami samplingowymi |
28.07.2011. | |
Euro RSCG Marketing House opracowało skuteczne narzędzia wspomagające koordynację akcjami promocyjnymi w terenie. System oferuje zarządzanie akcjami samplingowymi na etapie ich przeprowadzania, jak również zbieranie danych niezbędnych do analizy efektywności i planowania podobnych działań w przyszłości.
Jest to autorski system, wykorzystujący technologię SMS i aplikację WWW. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych, ekipy samplingowe mają możliwość raportowania statusu swojej pracy w szybki i wygodny sposób. Bieżący dostęp do informacji dotyczący czasu oraz jakości pracy daje poczucie kontroli nad sytuacją osobom odpowiedzialnym za przeprowadzenie promocji. Wymiana informacji odbywa się w czasie rzeczywistym, co pozwala na błyskawiczne reagowanie w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności. Rozszerzeniem systemu sms jest aplikacja na stronie WWW, w której osoby zaangażowane w projekt promocyjny, przy pomocy zdjęć dokumentują przebieg poszczególnych akcji samplingowych. To właśnie synergia obu tych narzędzi umożliwia skuteczne zarządzanie akcjami w terenie, a cały system może być dowolnie dostosowywany w zależności od potrzeb danego klienta. Euro RSCG Marketing House |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |