Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Ekologiczna kampania IRR
Ekologiczna kampania IRR Utwórz PDF Poleć znajomemu
14.07.2010.
Dla Ministerstwa Środowiska Instytut Rozwoju Reklamy Sp. z o.o. realizuje ogólnopolską kampanię informacyjno - edukacyjną, mającą na celu propagowanie właściwego postępowania z odpadami. Działania prowadzone w prasie stanowią kontynuację trwającej kampanii ATL, realizowanej równolegle w TV.

W oparciu o strategiczne założenia kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”, Instytut Rozwoju Reklamy opracował ogólnopolską kampanię prasową na rzecz zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków. Kampania realizowana przez IRR porusza cztery kluczowe problemy, związane bezpośrednio z powstawaniem dzikich wysypisk, spalaniem odpadów w paleniskach domowych, segregowaniem odpadów oraz zapobieganiem wytwarzania śmieci.

Zakres działań obejmuje stworzenie projektów graficznych reklam prasowych oraz materiałów niestandardowych -  Katechizmu Ekologicznego, zakładki w formie insertu oraz banderoli. IRR opracował również komunikację dla Ministerstwa Środowiska, tworząc serię rubryk edukacyjnych, dotyczących poszczególnych zagadnień, umieszczanych w różnych tytułach prasowych.

Celem działań jest podniesienie świadomości ekologicznej odbiorców kampanii w zakresie właściwego postępowania z odpadami oraz aktywnej ochrony środowiska naturalnego. Działania informacyjno – edukacyjne współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Kampania rozpoczęła się w lipcu i potrwa do października 2010 roku. Za wykup prasy odpowiada dom mediowy Effective Media.

Effective Media oraz IRR zostały wyłonione w  przetargu nieograniczonym.

Instytut Rozwoju Reklamy

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |