Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow DIALOG: TV za zero / NET za zero
DIALOG: TV za zero / NET za zero Utwórz PDF Poleć znajomemu
31.03.2010.
1 kwietnia 2010 r. rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Telefonii DIALOG „TV za zero / Net za zero” z udziałem znanych, wybitnych głosów: Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego.

Kampania dotyczy promocyjnych ofert pakietowych operatora: telewizji cyfrowej nawet przez rok bez opłat w pakiecie z internetem lub telefonem („TV za zero”) oraz internetu bez opłat do 6 miesięcy wraz z usługą telefoniczną („NET za zero”).

Nową kampanię DIALOGu wyróżnia przejrzysta, nowoczesna kreacja i jasny, konkretny komunikat oraz silnie wyeksponowane logo i zachęta do kontaktu. Szczególną rolę odegrają znane głosy Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego, wykorzystane w niestandardowym dialogu.

– Zdecydowaliśmy się na konwencję zabawy z naszymi klientami, w oryginalnej formie outdooru z „głosem” Krystyny Czubówny… bez audio – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Komunikat kampanii w „telewizyjny” sposób pobudza wyobraźnię. Szybko i bardzo czytelnie przedstawia główny driver naszej oferty TV i internet za zero w pakiecie – dodaje.

Znakomity głos Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego zostanie za to wykorzystany w dialogu w spotach kinowych i zestawie kreacji do internetu.

Głównymi kanałami komunikacji są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach), kampania internetowa (dedykowana mini strona w dwóch wariantach, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, także w opcji video i bannery z dźwiękiem, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach) oraz działania BTL. Uzupełnieniem kampanii są spoty reklamowe i materiały promocyjne w kinach. Dla każdego produktu przygotowano oddzielną wersję kreacji, do równoległego wykorzystania w poszczególnych mediach.

Kampania, która obejmie obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) potrwa do końca maja 2010 r. Po raz pierwszy do obszaru działań marketingowych DIALOGu włączona została Nysa, w której operator jest obecny z pełną ofertą od lutego 2010 r.

Koncept kreatywny i layout przygotowała Agencja ACztery (Wrocław), odpowiedzialna za wsparcie promocji sprzedażowych Telefonii DIALOG w 2010 roku. Adaptacją materiałów reklamowych na potrzeby internetu zajęła się wrocławska agencja MindChili. Do jej zadań należało m.in. przygotowanie banerów oraz stworzenie stron www.tvzazero.pl i www.netzazero.pl. Domy mediowe MPG i Media Contacts (Warszawa) zaplanowały i zakupiły media.

Telefonia DIALOG
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |