Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Cztery nagrody KTR dla Artegence
Cztery nagrody KTR dla Artegence Utwórz PDF Poleć znajomemu
30.04.2010.
W czasie wtorkowej Gali rozdania nagród KTR w konkursie kreatywnym organizowanym przez Klub Twórców Reklamy Artegence otrzymała cztery nagrody KTR. 

Nominowana w aż czterech kategoriach praca „Lech 3D” otrzymała trzy nagrody – brązowe KTR - w kategoriach: Media Interaktywne, podkategoria Kampania interaktywna oraz dwie w kategorii Active Advertising: Kampanie zintegrowane oraz Promocja sprzedaży. W kategorii Active Advertising nagradzane są wszelkie formy komunikacji, w których kreacja wykorzystuje niestandardowe media i jest ściśle z nimi powiązana oraz wszystkie inne działania BTL oraz PR.

Kolejna nagroda przypadła również Artegence w kategorii Reklama online – Inne kampanii „Nike – T90 Laser III”.

Projekt “Lech 3D” otrzymał również prestiżową nominację w konkursowej kategorii crême de la crême czyli „Kampania”, rywalizując z renomowanymi agencjami ATL.

  - Jesteśmy niezmiernie dumni ze zdobytych nagród. Chyba przede wszystkim dlatego, że Artegence - dotychczas postrzegana jako agencja interaktywna sensu stricto – dowodzi, że jest mocna również w tych kategoriach, które dotąd zarezerwowane były dla agencji ATL-owych - komentuje Bartłomiej Wyszyński, dyrektor ds. strategii Artegence.  - Łączenie różnych mediów i kanałów komunikacji – chociażby mediów interaktywnych, punktów sprzedaży wspieranych skutecznie nagłośnionymi działaniami w dziedzinie PR – okazuje się jednocześnie kreatywnym i naturalnym rozwiązaniem. Cieszymy się razem z naszymi Klientami, z którymi mogliśmy kreatywnie realizować nie tylko wizerunkowe, ale również biznesowe cele – dodaje Bartłomiej Wyszyński.

Już od kilku lat Artegence nie ogranicza się do działań w sieci, lecz przygotowuje projekty cross-mediowe jako agencja full service. - Fakt nagrodzenia prac agencji interaktywnych w kategoriach Active Advertising, dotąd obsadzanych przez specjalistów ATL, wpisuje się w nasilającą się tendencję krystalizacji świadczonych usług w zakresie marketingu zintegrowanego przez agencje interaktywne – podkreśla Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający Artegence. – Sukcesy, też te konkursowe, zawdzięczamy w całości ludziom, którzy tworzą Artegence. Są naprawdę świetni – dodaje.

Artegence otrzymała w tegorocznej edycji konkursu KTR aż sześć nominacji: cztery dla pracy „Lech 3D”, jedną dla „Nike – T90 Laser III” oraz nominację dla zespołu kreatywnego w konkursie Cannes Lions - Young Creatives w kategorii Cyber za projekt dla Fundacji „Viva!”.

Konkurs KTR organizowany przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR od 2004 roku jest najbardziej prestiżowym z polskich konkursów kreatywnych.

Więcej informacji o nagrodach na stronie KTR.

Artegence
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |