Białowieski Zdrój. Jestem Wodą. |
![]() |
![]() |
02.07.2012. | |
![]() Dzisiaj rusza kampania reklamowa nowej wody Białowieski Zdrój. Reklamy obecne będą w telewizji, w Internecie oraz na tablicach outdoorowych. Kreacja kampanii nawiązuje do idei samego produktu – do natury, spokoju i czystości. To woda prosto z serca przyrody, która daje chwile wyciszenia i oddechu – mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska – Kampania Białowieski Zdrój. Jestem Wodą, zachęca do zrobienia kroku w stronę odkrycia siebie, do zrozumienia, że jesteśmy nieodłączną częścią przyrody, która uspokaja i dodaje sił. Spot będzie emitowany w stacjach TVN, Polsat oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do połowy sierpnia. Projekty kampanii Białowieski Zdrój. Jestem Wodą. będą obecne również na citylightach w największych miastach Polski, przez cały lipiec. W ramach wsparcia dla wody Białowieski Zdrój prowadzona jest również strona www.bialowieskizdroj.pl, profil na Facebooku „Jestem Wodą – Białowieski Zdrój”, a także działania PR. Dodatkowo w ramach kampanii Białowieski Zdrój nawiązał współpracę promocyjną z Białowieskim Parkiem Narodowym i z Fundacją Paproć - konsumenci kupując wodę wspierają Fundację Paproć i jej cele – zachowanie dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń. Za strategię komunikacji marki i kreację kampanii odpowiada zespół Schulz Brand Friendly. Produkcja spotu – Alvernia Studios. Zakup i planowanie mediów - dom mediowy MPG. Działania w Internecie przygotowały Agencje: OS3 i Ostryga. ![]() ![]() ![]() ![]() *** Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników. Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels. Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny. HOOP Polska Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX) |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
| PressBox | PartnerHandel.pl | Łazienka i Kuchnia | pHandel.pl | PortalBUDOWA | Developerium.pl| DOMportal |
press box: Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | ZM Henryk Kania | NEONET | Dom Bezpieczny | MODECOM | OKNOPLAST | Mondial Assistance | VALVEX | Echo Polska Properties | Makro | Kludi | KRISPOL | Excellent | PETECKI | KOŁO | Franke | Winkhaus | Prudential | Gerda | Wiśniowski | Deante | Aluprof | PGE | Sklepy Komfort | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Sopro Polska | Ceramika Paradyż | Media Expert | Amica | Geberit | ASTOR | Media Saturn | Laveo | DomPortal |