Będzie radiowy głos w reklamie Old Spice |
18.11.2011. | |
Akcja „Głosuj na głos!”, czyli wybór najlepszej wersji kultowej reklamy Old Spice, zakończona! Polscy internauci zdecydowali, że oficjalnym spotem reklamowym w kampanii będzie wersja z dubbingiem Michaela Moritza.
Głosowanie zakończyło się 15 listopada. Spośród czterech wersji reklamy z udziałem Isaiaha Mustafy, internauci wybrali „Męskość w stylu Amerykańskiej Polonii”. Zwycięski spot z dubbingiem Michaela Moritza będzie emitowany w TV, jako jedyny wariant polskiej wersji reklamy Old Spice. Zainteresowanie akcją „Głosuj na głos!” było ogromne. Popularność akcji znalazła swoje odzwierciedlenie w dynamice wzrostu liczby fanów na profilu Facebook, która w ciągu zaledwie 3 tygodni wzrosła aż o 100 procent. W tym samym czasie propozycje reklam na YouTube obejrzało ponad pół miliona widzów. Najlepszy głos już wybrany. To jednak nie koniec - już niebawem Old Spice zaprosi internautów do udziału w kolejnej akcji. Tym razem udostępnione zostaną trzy różne filmiki z udziałem Isaiaha Mustafy. Internauci będą mogli wybrać najlepszy z nich. Odpowiedzialni za kampanię:
Old Spice |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |