Antonio Banderas wspiera Partnerów BZ WBK |
01.06.2011. | |
Kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Antonio Banderasem objęła placówki partnerskie. To kolejna gwiazdorska kampania BZ WBK, z której korzystają Partnerzy.
Ogólnopolska kampania obejmuje zasięgiem telewizję, prasę, Internet oraz outdoor w największych miastach. Do kampanii zostały włączone również placówki BZ WBK Partner, które podobnie jak oddziały własne banku zostały wyposażone w odpowiednie materiały POS. Bank Zachodni WBK włącza Partnerów we wszystkie strategiczne kampanie reklamowe. W placówkach partnerskich – poza Antonio Banderasem - gościli już John Cleese, Danny DeVito i Gerard Depardieu. - Podstawowym aspektem naszego konceptu partnerskiego jest wsparcie marketingowe wszystkich licencjobiorców.– mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich. - Włączamy partnerów we wszystkie kampanie marketingowe, tym bardziej, że placówki licencyjne dysponują pakietem produktów i usług, dostępnych również w sieci oddziałowej. Jest to zresztą podstawa polityki rozwoju sieci BZ WBK Partner, której najważniejszym elementem jest integracja placówek licencyjnych i własnych pod względem oferowanych produktów – dodaje Kamil Polikowski. Kampania reklamowa z Antonio Banderasem, w różnych odsłonach, będzie trwała do końca 2011 roku. PROFIT system |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |