AMBASADA Brand Communications zdobyła dwie Kreatury |
01.04.2010. | |
AMBASADA Brand Communications (Grupa Czteryczwarte) otrzymała na ogólnopolskim konkursie branżowym Kreatura nagrodę w najbardziej prestiżowej kategorii - „kampania roku”. Dodatkowo zgarnęła jeszcze statuetkę za najlepszą reklamę outdoorową. Prace zostały opracowane w ramach kampanii „Tryptyk 2009” na zlecenie mBanku.
Jury konkursu doceniło pracę AMBASADY za wyrazistość i oryginalność. Zaproponowana kreacja komunikowała zalety kluczowych produktów mBanku, pokazując absurdalność korzystania z płatnych kont i bezsensowność zbędnych opłat. Pod kątem formy cała promocja była zabawą z konwencją reklamy jako takiej. Wykorzystywane do niej nośniki to telewizja (trzy spoty), radio, outdoor, prasa, kino, internet, BTL oraz rozliczne ambienty. Czteryczwarte Group |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |