Ahmad Tea London po raz pierwszy w telewizji |
24.09.2010. | |
1 października stratuje pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Ahmad Tea London, zrealizowana przez dom mediowy The Media Insight.
„Od zawsze, na zawsze” to nazwa spotu, reklamującego herbaty Ahmad Tea London, który od 1 października będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kampania wykorzystuje 15’ i 30’ reklamy wizerunkowe, które pojawią się w kanałach telewizyjnych z grupy TVN (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo) oraz w stacjach TVP (TVP Info, TVP Polonia i TVP Kultura). Spoty będzie można zobaczyć także w TV 4 oraz w wybranych kanałach tematycznych z pakietu AtMedia. Adresatkami kampanii są kobiety, mieszkanki dużych miast, z wyższym wykształceniem, zarabiające powyżej średniej. Kampania telewizyjna wspiera relaunch herbaty Ahmad Tea London na polskim rynku. Herbata w opakowaniach z nową szatą graficzną systematycznie pojawia się w sprzedaży na polskim i wielu światowych rynkach. Relaunchowi marki towarzyszyć będzie wsparcie w postaci akcji samplinowych oraz atrakcyjnych zestawów promocyjnych. Kampania telewizyjna będzie trwała do 24 października. Dom mediowy The Media Insight odpowiadał za stworzenie strategii medialnej, planowanie oraz zakup mediów. The Media Insight jest spółką działającą w ramach GroupM. BrandLab |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |