Agora powołuje projekt EURO 2012 |
25.10.2010. | |
Celem projektu jest koordynacja działań związanych z najbliższymi mistrzostw Europy w piłce nożnej w mediach Grupy Agora.
Projekt obejmuje m.in. budowanie relacji z organizatorami i partnerami mistrzostw EURO 2012 oraz koordynację i wsparcie działań sponsoringowych i sprzedażowych mediów Agory na rynkach lokalnych i o zasięgu krajowym. - Media Grupy Agora mają szerokie kompetencje redakcyjne, promocyjne i sprzedażowe. W projekcie EURO 2012 łączymy je, aby zaoferować naszym odbiorcom jakościowe, różnorodne, multimedialne treści związane z mistrzostwami, a organizatorom imprezy i reklamodawcom – unikalną, kompleksową, krajową i lokalną ofertę sponsoringową i reklamową wykorzystującą różne kanały dotarcia: prasę, internet, radio, reklamę zewnętrzną i kina. - powiedziała Marlena Jezierska, dyrektor projektu Euro 2012 w Agorze. Wspólne działania mediów Agory przy okazji ostatnich mistrzostwa Europy w piłce nożnej spotkały się z uznaniem międzynarodowego stowarzyszenia mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association). Projekty zrealizowane przez „Gazetę Wyborczą” i Sport.pl zajęły drugie miejsce w organizowanym przez INMA międzynarodowym konkursie Football Media Competition. Agora SA |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |