Skip to content

Reklama

START arrow REKLAMA I MEDIA arrow Ad4Mass rusza z poradnikiem reklamy
Ad4Mass rusza z poradnikiem reklamy Utwórz PDF Poleć znajomemu
28.07.2010.
System reklamy internetowej Ad4Mass.pl wspólnie z serwisem skierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw Biznes-Firma.pl rozpoczyna akcję edukacyjną, której celem jest szerzenie wiedzy o reklamie w globalnej sieci. Dla czytelników Biznes-Firma.pl przygotowano także konkurs, w którym można wygrać kampanie reklamowe o łącznej wartości 1000 zł.

We wtorek 27 lipca w serwisie Biznes-Firma.pl ukazał się pierwszy odcinek poradnika „ABC reklamy w Internecie”. Omówione w nim zostały m.in. zalety Internetu jako medium, w którym warto się reklamować, a także przedstawione kierunki, w których zmierza promocja w globalnej sieci. Kolejne odcinki, których łącznie zaplanowano sześć, publikowane będą, co tydzień. W łatwy i przystępny sposób wyjaśnią one podstawowe zagadnienia związane z sieciową reklamą.

- Dla wielu osób, szczególnie z firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, tematyka związana z reklamą w Internecie jest dość słabo znana. Dlatego też przygotowaliśmy sześcioodcinkowy poradnik, który od podstaw wyjaśni ten temat. Mamy nadzieję, że dzięki „ABC reklamy w Internecie” wiele osób przekona się, że w Internecie warto, a nawet trzeba się reklamować. Chcemy także uświadomić ludzi, że reklama w tym medium wcale nie jest droga, a jej efekty można bardzo szybko zmierzyć. – wyjaśnia Piotr Kasprzycki, twórca systemu reklamy internetowej Ad4Mass.pl.

Oprócz poradnika przygotowany został także konkurs dla czytelników. Przy każdym z odcinków publikowane będą pytania konkursowe. Dla trzech osób, które udzielą największej ilości poprawnych odpowiedzi i najciekawiej odpowiedzą na pytania opisowe Ad4Mass.pl przygotował nagrody. Dla zdobywcy pierwszego miejsca jest to kampania reklamowa warta 700 zł do wykorzystania w serwisach zrzeszonych w tym systemie, zdobywca drugiego miejsca wygrywa kampanię wartą 200 zł, a trzeciego – 100 zł.

Ostatni odcinek „ABC reklamy w Internecie” zostanie opublikowany pod koniec sierpnia, a we wrześniu poznamy zdobywców nagród.

Ad4Mass  jest innowacyjnym systemem obsługi reklamy internetowej stworzonym przez spółkę GTW Media Sp. z o.o. Spółka powstała w 2008 r. w celu wprowadzenia na rynek elektroniczny nowego serwisu www.oligoo.pl, który jest w chwili obecnej jednym z liderów wśród serwisów typu all-pay.

Ad4Mass to jedyny w Polsce system bez ograniczeń. Właściciele witryn, portali i stron internetowych mogą w nim oferować dowolną ilość miejsc, w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Reklamodawcy jednym ruchem mogą zlecać kampanie jednocześnie do wielu wydawców - wybranych samodzielnie lub dopasowanych przez Ad4Mass do zadanego budżetu, terminu lub kategorii.

CORE PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |