Skip to content

Reklama

START arrow NIERUCHOMOŚCI arrow Pokaż, jak budujesz - rusza badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie"
Pokaż, jak budujesz - rusza badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" Utwórz PDF Poleć znajomemu
03.04.2012.


Startuje badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" http://www.budowane.pl/polskie-budowanie przeprowadzane na zlecenie Xella Polska. Badanie jest skierowane do osób, które są w trakcie lub już zrealizowały budowę domu. Głównym założeniem jest poznanie obecnych trendów i przyjrzenie się kondycji branży budowlanej z pozycji inwestorów indywidualnych.

W 2011 roku 90,5 tys. inwestorów indywidualnych rozpoczęło budowę swojego wymarzonego domu. Badanie „SILKA YTONG: Polskie Budowanie” ma nam dać odpowiedzi na pytania, co motywuje Polaków do budowy domu, jakie są ich oczekiwania i aspiracje, a także, jak bardzo są zaangażowani w cały ten proces – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska, producenta materiałów SILKA i YTONG. – Wyniki badania pokażą nam także, kto i jakie domy buduje w poszczególnych regionach kraju – dodaje Monika Mychlewicz.

Badanie ma być źródłem wiedzy o działaniach inwestorów indywidualnych. Tematyka badania dotyczy takich zagadnień jak: wygląd budynków, współpraca z fachowcami, podejmowanie decyzji czy największe wyzwania na budowie. Jak budują inwestorzy indywidualni w Polsce dowiemy się już w maju!

Xella Polska serdecznie zaprasza do wypełnienia ankiety, która znajduje się na stronie: http://atresearch.pl/polskie-budowanie.

Realizacja projektu badawczego odbywa się we współpracy z firmą At Research.
Badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" wspierają portale branżowe i regionalne: regiodom.pl, brwinow24.pl, przysucha24.pl, moja-ostroleka.pl oraz zabki24.pl.







XELLA Polska Sp. z o.o. oferuje energooszczędne materiały budowlane: YTONG, YTONG MULTIPOR, YTONG ENERGO i SILKA. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania SILKA YTONG.

Xella prowadzi sprzedaż poprzez sieć dystrybucji na terenie Polski oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, obwód Kaliningradzki. W grupie zatrudnionych jest około 700 osób.

Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl

 Xella Polska
Więcej informacji z firmy Xella Polska ( PRESS BOX) 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |