Skip to content

Reklama

START arrow NIERUCHOMOŚCI arrow Empik i Smyk w Galerii Leszno
Empik i Smyk w Galerii Leszno Utwórz PDF Poleć znajomemu
01.02.2011.
W Galerii Leszno powstanie salon multimedialny Empik oraz Smyk, sklep z artykułami dla dzieci. W procesie najmu inwestora, spółkę Agromex Development 2 reprezentowała firma DTZ, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości.

Empik jest liderem na polskim rynku dystrybucji dóbr kultury. W 148 salonach Empik proponuje unikalny mix produktów, w skład którego wchodzą prasa, książki, muzyka, filmy, multimedia oraz artykuły papiernicze. Nowy salon zajmie powierzchnię 247 m kw.  

Smyk to najstarsza marka produktów dla dzieci w Polsce. Jej historia sięga 1952 roku. Bogata oferta sklepu dostępna jest w ponad 60 salonach w największych miastach Polski, Rosji, Ukrainy, Rosji i Turcji. Sklep Smyk w Galerii Leszno zajmie 690 m kw. powierzchni.     

Otwarcie Galerii Leszno planowane jest na 12 maja 2011 roku. Inwestorem projektu jest firma Agromex Development 2, a głównym wykonawcą - Agromex Development 1 Spółka z o.o. Za komercjalizację projektu odpowiada firma DTZ.

Galeria Leszno to kompaktowe centrum handlowe, charakteryzujące się efektywnie rozplanowaną powierzchnią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Przed obiektem powstanie parking na 793 miejsca. Galeria ma doskonałą lokalizację przy al. Konstytucji 3-go maja, ul. Okrężnej i ul. 17 stycznia – tuż obok drogi wylotowej z Leszna w kierunku Wrocławia. Galeria Leszno oferuje 32 000 m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7 390 m kw.). Na dwóch poziomach galerii handlowej o łącznej powierzchni 24 000 m kw. znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3 800 m kw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1 800 m kw.), czterosalowe kino - Cinema 3D (1400 m kw), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 m kw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450 m kw.), New Yorker (900 m kw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 m kw.), drogeria Rossmann (ok. 380 m kw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 m kw.), salon firmowy CCC (330 m kw.), trzy odzieżowe marki z grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 m kw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki. Firma DTZ jest w trakcie zaawansowanych negocjacji z  kolejnymi zainteresowanymi markami.

DTZ
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |