Skip to content

Reklama

START arrow NIERUCHOMOŚCI arrow Dolcan inicjuje kampanię na 20-lecie firmy
Dolcan inicjuje kampanię na 20-lecie firmy Utwórz PDF Poleć znajomemu
11.01.2011.


Dolcan rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 20-lecia działalności firmy. Już wkrótce na ulicach Warszawy pojawią się pierwsze billboardy informujące o cyklu wyjątkowych promocji dla Klientów, a także prezentujące nowy, odświeżony wizerunek dewelopera. Promocja odbywać się będzie za pośrednictwem prasy, banerów tradycyjnych i nowoczesnych ekranów Led.

Zmiana logotypu i jego kolorystyki, nowa strona internetowa www.dolcan.pl, a także 20 specjalnych promocji - to tylko część atrakcji przygotowanych przez Dolcan dla Klientów na 2011 rok. Są one następstwem obchodów XX-lecia firmy na polskim rynku. Kampania ma ułatwić dotarcie z tym przekazem do jak najszerszej grupy odbiorców i umożliwić wspólne świętowanie.

Już wkrótce będziemy mogli poinformować wszystkich mieszkańców Warszawy o naszym jubileuszu – mówi Alicja Dolińska, Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Dolcan. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną kompozycję reklamy graficznej. Jest na niej wyeksponowany nasz nowy logotyp, a także hasło, które jest naszą myślą przewodnią na zbliżające się lata. Cała kompozycja wykonana jest w nowych kolorach filmy – fiolecie i zieleni – dodaje.

Billboardy oraz ekrany będą umiejscowione na skrzyżowaniach w pobliżu inwestycji realizowanych przez Dolcan. Kampania ma charakter regionalny i będzie trwała przez miesiąc. Więcej informacji na temat Dolcan można uzyskać za pośrednictwem strony internetowej www.dolcan.pl .



Dolcan Sp. z o.o. jest jednym z liderów rynku nieruchomości w Polsce. Założona w 1991 roku firma zrealizowała ponad 20 inwestycji, w których obecnie mieszkają tysiące rodzin. Deweloper tworzy swoje projekty głównie w aglomeracji warszawskiej a także  w innych miastach Polski:  w Lublinie, Kozienicach, Bydgoszczy i Szczecinie. Spółka specjalizuje się w każdym segmencie budownictwa mieszkaniowego, począwszy od domów jednorodzinnych, po kameralne osiedla, kończąc na ekskluzywnych apartamentowcach.
Branża deweloperska jest głównym i wiodącym aspektem działania firmy, jednak nie jedynym. Grupa Dolcan zarządza również trzema hurtowniami materiałów budowlanych i wykończeniowych, w których klienci otrzymują specjalne upusty, hotelem w Częstochowie, 100-hektarowym łowiskiem ryb „Jegiel” oraz kopalnią kruszywa Dolcan Dębinki III k/ Serocka. Firma od 1994 roku sponsoruje także pierwszoligową drużynę piłki nożnej Dolcan Ząbki, która posiada aspiracje do gry w Ekstraklasie piłkarskiej.
Obecnie firma realizuje wiele nowych inwestycji, w tym mający liczyć ponad 1000 mieszkań kompleks Aleja Krakowska, a także kolejne etapy bieżących projektów m. in. Osiedla Zacisze, Magenta czy też Tęczowego.

Dolcan Sp. z o.o. ( www.dolcan.com.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY DOLCAN (PRESS BOX)
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |