Skip to content

Reklama

START arrow NIERUCHOMOŚCI arrow Deweloper na Facebooku
Deweloper na Facebooku Utwórz PDF Poleć znajomemu
10.03.2011.
Aktualności z życia dzielnicy, wieści z budowy, pomysły na urządzenie mieszkania – Layetana Developments Polska poprzez profile na portalach społecznościowych komunikuje się ze swoimi Klientami.

Mozaika na Mokotowie to nazwa profilu inwestycji Layetana Developments Polska na Facebooku. Deweloper zamieszcza na nim informacje związane z inwestycją, postępami w pracach budowlanych, a także ciekawostki z życia dzielnicy. Na profilu „fani” mogą zapoznać się również z inwestycjami zrealizowanymi w Hiszpanii. Layetanę można również śledzić na Twitterze oraz dołączyć do jej grupy na GoldenLine.

- Zdecydowaliśmy się na założenie kont na portalach społecznościowych, ponieważ dostrzegamy możliwości jakie dają media tego rodzaju. Biorąc pod uwagę potrzeby oraz oczekiwania potencjalnych klientów staramy się dotrzeć do nich również poprzez nowoczesne narzędzia. Wynika to również z faktu, iż większość zainteresowanych kupnem mieszkania poszukuje informacji w Internecie. Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania w ten sposób o nowych inwestycjach dowiaduje się aż 94 proc. osób – mówi Justyna Kałuża, Business Manager Layetana Developments Polska

Coraz więcej deweloperów decyduje się na obecność na popularnych portalach społecznościowych. Dzieje się tak, ponieważ pozwalają one na bardziej bezpośredni i mniej oficjalny kontakt z aktualnymi i przyszłymi klientami. Portale społecznościowe dają możliwość ciekawego i niekonwencjonalnego przedstawienia zarówno konkretnej inwestycji, jak i wcześniejszych dokonań dewelopera. Jest to zupełnie inny rodzaj komunikacji od tej, która odbywa się w biurze sprzedaży. Portale tego typu dodatkowo sprzyjają nie tylko tworzeniu relacji z klientem, ale również mogą ułatwiać nawiązanie kontaktu między przyszłymi sąsiadami.

- Staramy się, by informacje, które podajemy, były jak najbardziej aktualne. Dzięki temu przyszli mieszkańcy osiedla mogą na bieżąco śledzić, co dzieje się na placu budowy. W niedalekiej przyszłości uruchamiamy nową inwestycję w Warszawie – przy ul. Rydygiera. Również dla niej planujemy uruchomienie profili na portalach społecznościowych – dodaje Justyna Kałuża

Layetana Developments Polska
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |