Skip to content

Reklama

START arrow MOTO arrow Wszyscy kochamy się w MINI
Wszyscy kochamy się w MINI Utwórz PDF Poleć znajomemu
05.03.2010.
Pod tym wieloznacznym hasłem wystartowała pełna pikanterii kampania promocyjna przygotowana przez BMW Polska wraz z agencją TIPPINGPOINT. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby klientów do odwiedzenia salonów MINI w dniach 6 i 7 marca.

 Hasło kampanii nawiązuje do stanu, jaki wywołuje miłość: przyspieszone bicie serca, oczy szeroko otwarte i  radość z jazdy. Zaproszenie na randkę z MINI skierowane jest do wiernych entuzjastów szybkiej i bezpiecznej jazdy w kultowym gokarcie. Najbliższy weekend ma przekonać jego miłośników, że żaden inny samochód nie zapewni tak silnych wypieków na twarzy jak MINI.

W najbliższą sobotę i niedzielę wierni pasjonaci MINI mogą odwiedzić salony dealerskie i wziąć udział w przewrotnym konkursie. Wystarczy podać powód, dla którego można kochać się w MINI. Nagrodą dla autorów najbardziej śmiałych wyznań jest weekend z nowoczesnym, ulicznym gokartem.

Wielokanałowa kampania „Wszyscy kochamy się w MINI”- obejmuje działania ambientowe i eventowe, spoty radiowe, reklamę w prasie oraz przede wszystkim działania w internecie. Znaczna część kampanii została skierowana do użytkowników portali społecznościowych. Na potrzeby akcji powstał specjalny miniserwis www.MINI.com.pl wraz z linkami do portali społecznościowych jak Facebook, czy Youtube, na których entuzjaści marki mogą wyrazić swoje uczucia do MINI.

„Dynamiczna, prowokująca kampania najlepiej oddaje charakter MINI”– mówi Jakub Barzak, Account Manager agencji TIPPINGPOINT. – „Dedykowana mu wyrazista akcja ambientowa pojawi się na ulicach największych miast. Przed najmodniejszymi klubami zmysłowe hostessy skupione wokół obrandowanego miejskiego gokarta będą intensywnie propagować hasło „Wszyscy kochamy się w MINI ”- dodaje Barzak.

Autorem kampanii jest agencja Tippingpoint, kreacje internetowe przygotowała firma Engine, a zakup i planowanie mediów zrealizowała agencja Initiative.

TBWA\PR
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Zobacz press box firm:

 




| DOM I WNĘTRZE | PRESS BOX | BIZNES | INTERNET | KULTURA | FINANSE | ZDROWIE I URODA | MOTO | REKLAMA | | PROMOCJE | NIERUCHOMOŚCI | INNE

press box: | Balex Metal | PORT PC | Termo Organika | Austrotherm | Wavin | Aluron | LAUFEN | Roca | SIEGENIA-AUBI | FINAL | AM Okna |Grupa Assay |Hörmann Polska | G-U Polska | CERRAD | Ponzio |Aliplast |Yawal | CREATON Polska | Remmers Polska | INTERNORM | Forum Branżowe | PRIME3 | BLAUPUNKT | Schüco | Dom Bezpieczny | VALVEX | Kludi | KRISPOL | PETECKI | Franke | Winkhaus | Aluprof | PGE | Kuchinox | Ferro | TUV Nord Polska | Media Expert | Media Saturn | MAPA |